هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر در فصل گذشته مدعی شد از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد.

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر در فصل گذشته مدعی شد از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد. محمود قائدرحمتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد فصل پرفراز و نشیبی که نساجی پشت سر گذاشت، گفت: واقعاً فصل سختی بود و طولانی شدن مسابقات هم باعث شد تا استرس زیادی به بازیکنان ما وارد شود. ما در مقطعی از فصل به جایی رسیدیم که شرایط بسیار سختی را تجربه کردیم و شاید تصور خیلی‌ها این بود که نساجی امسال به لیگ دسته اول سقوط می‌کند، ولی خوشبختانه در پایان اتفاقات خوبی برای ما رقم خورد و توانستیم در لیگ برتر بمانیم تا هواداران نساجی خوشحال شوند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ما در مقاطعی از فصل بدشانسی آوردیم در ضمن عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه ضربه شدیدی به تیم ما زد، چون نساجی تیم پرطرفداری است و وقتی در بازی‌های خانگی با حضور تماشاگران به میدان می‌رویم قطعاً این موضوع تأثیر منفی روی تیم حریف می‌گذارد. ما در فصلی که گذشت یک بازوی محکم را که حمایت هواداران بود را در اختیار نداشتیم و این موضوع تأثیر منفی خودش را نشان داد.

قائدرحمتی در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر اینکه شاید مالک نساجی تصمیم به تیمداری نکند، خاطر نشان کرد: وقتی یک نفر به صورت شخصی هزینه می‌کند طبیعتاً باید این هزینه برگشت هم داشته باشد، ولی متأسفانه فوتبال ما چندان حرفه‌ای نیست و خیلی مواقع می‌بینیم که مالکان خصوصی تیم‌ها از تیمداری منصرف می‌شوند. آقای حدادیان واقعاً برای تیم زحمت کشید و من امیدوارم که نساجی فصل آینده شرایط خوبی داشته باشد و هواداران دیگر نگران وضعیت این تیم نباشند.

هافبک تیم فوتبال نساجی درباره وضعیتش برای فصل آینده خاطر نشان کرد: قرارداد من به پایان رسیده است. واقعیت این است که چند پیشنهاد خوب دارم و باید بهترین تصمیم را بگیرم. البته فعلاً عجله ندارم و بعد از گذراندن یک لیگ فرسایشی باید استراحت کنم و بهترین تصمیم را بگیرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.