مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعتقاد دارد این تیم در دو بازی اخیر در برابر گل گهر از داوری آسیب دیده است.

به گزارش ایسنا، محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال آلومینیوم که به دلیل محرومیت علیرضا منصوریان در نشست خبری حاضر شده بود، پس از شکست ۳ بر یک این تیم مقابل گل گهر اظهار کرد: از آقای منصوریان خواهش می کنم با توجه به اتفاقات داوری که می افتد کاری را انجام بده که فوتبال ایران انجام می‌دهد؛ شما نمی توانی خلاف جهت رودخانه شنا کنی. این راهی که شما می روید به ترکستان است. متاسفانه در دو بازی آخر ما مقابل گل گهر اتفاقی افتاد که من نمی توانم قبول کنم. چرا داور بازی به خودش اجازه می دهد به بازیکن ما توهین کند. اگر آقای منصوریان هم پیگیری نکنند من خودم می‌روم جلوی فدراسیون و می گویم چرا داور و کمک داور بازی به بازیکن ما توهین می کنند. ما به کمیته اخلاق و صیانت خواهیم برد. چرا کمک داور باید به خوش اجازه دهد که به ما بگوید که اگر فوتبال بلدید کار خودتان را انجام دهید.بازی را ببینید که چه اتفاقاتی افتاده است. فقط می توانم بگویم متاسفم.

خرمگاه ادامه داد: من هیچ صحبتی درباره بازی ندارم. برای ما کرنر نمی گیرند و همان توپ پنالتی می شود. ما کار می کنیم و زحمت می‌کشیم و این اتفاقات می افتد.

او درباره اینکه کادر گل گهر اعتقاد داشته اند که گل این تیم سالم بوده است گفت: ما درباره تیم خودمان صحبت می کنیم و در مورد گل‌گهر صحبت نکردیم. باید از داور سوال شود که گل منشا درست بود یا خطا بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )