تمرین صبح امروز تیم فوتبال پرسپولیس در دو گروه برگزار شد.

تمرین صبح امروز تیم فوتبال پرسپولیس در دو گروه برگزار شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین و ریکاوری سرخپوشان بعد از پیروزی برابر آلومینیم اراک از ساعت ۱۰ صبح امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهیدکاظمی زیر نظر کادر فنی آغاز شد.

* ابتدا بازیکنانی که در بازی شب گذشته به میدان نرفته بودند، وارد زمین شدند و بعد از گرم کردن و انجام کارهای هوازی و کششی، زیر نظر کادر فنی بخش‌های مختلف تمرین را انجام دادند.

* دویدن، پاس‌های سرعتی و شوتزنی، پاسکاری، تمرینات ترکیبی و تحت فشار و فوتبال هدفمند، بخش‌های مختلف تمرین این گروه از بازیکنان بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

* تمرین امروز یکشنبه حدود ۷۰ دقیقه به طول انجامید و بازیکنان پس از آن، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

* سایر بازیکنان تیم که در بازی دیشب برابر تیم آلومینیوم اراک به میدان رفته بودند، از ساعت ۱۱ زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند.

* شهریار مغانلو که در بازی دیشب مقابل آلومینیوم اراک با شکستگی از ناحیه سر مواجه شد بلافاصله بعد از بازی تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفت. مهاجم سرخپوشان با حضور در بیمارستان جراحی سر پایی روی سر خود داشت و امروز هم با سر بانداژ شده در تمرین حاضر شد و زیر نظر کادر پزشکی بود. او فعلاً باید طبق برنامه کادر پزشکی تمرین کند.

* عیسی آل‌کثیر و کمال کامیابی‌نیا نیز به دلیل مصدومیت‌هایی که دارند کماکان زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های خود را دنبال می‌کنند تا بتوانند زودتر به تمرینات گروهی بازگردند.

پرسپولیس روز پنجشنبه باید در دربی پایتخت در مرحله یک چهارم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) از ساعت ۱۹:۴۵ در برابر استقلال به میدان برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.