کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

فدراسیون فوتبال لیتوانی به دنبال برگزاری مسابقات جام جهانی فوتسال با حضور تماشاگران است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات جام جهانی فوتسال، از شهریور به میزبانی کشور لیتوانی برگزار می‌شود. فدراسیون فوتبال لیتوانی در تلاش است تا این مسابقات را که به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تعویق افتاده بود را با حضور تماشاگران برگزار کند.

«ادگاراس استانکویسیوس» دبیر کل فدراسیون فوتبال لیتوانی در این خصوص به سایت «پشن فوتسال» آرژانتین گفت: در حال حاضر وضعیت کرونا را بسیار دقیق رصد می‌کنیم و اواخر ماه جولای (حدود سه هفته دیگر) تصمیم نهایی را در مورد حضور تماشاگران در سالن‌های جام جهانی می‌گیریم.

وی افزود: از آنجا که این یک رویداد بزرگ برای لیتوانی است، امیدواریم که تماشاگران را در سالن‌ها داشته باشیم. با توجه به وضعیت فعلی کرونا، انتظار داریم جام جهانی با حداقل ۵۰ درصد از ظرفیت تماشاگران برگزار شود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال لیتوانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال حضور تماشاگران خارجی در جام جهانی، تاکید کرد: وضعیت کشور بسیار بهتر است ولی نمی‌دانیم در پاییز (زمان برگزاری جام جهانی) شرایط چگونه خواهد بود. امیدواریم که وضعیت همچنان رو به بهبود باشد. محدودیت‌های سفر بسته به کشور و مناطق مختلف دنیا، متفاوت است.

ادگاراس در پایان گفت: بیشتر کارهای مربوط به میزبانی جام جهانی انجام شده است و ما در حال کار روی جزئیات هستیم. نمایندگان فیفا از سالن‌ها بازدید و سایر جنبه‌های مهم را نهایی کردند. در حال کار روی پروتکل‌های بهداشتی هستیم که به ما امکان می‌دهد جام جهانی را با ایمنی سازماندهی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران یکی از ۲۴ تیم حاضر در جام جهانی فوتسال است. ایران در این مسابقات با آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.