کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال نساجی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل پیکان استعفا کرد.

به گزارش ایسنا، ساکت الهامی پس از شکست تیمش مقابل پیکان در واکنش به اعلام نشدن رای دیدار پیکان و سایپا از سمت خود استعفا کرد و گفت که دیگر برنمی‌گردد و مدیران باشگاه به فکر مربی دیگری باشند. او همچنین در این نشست به دلیل شکست مقابل پیکان از هواداران نساجی عذرخواهی کرد.

الهامی پس از شکست تیمش برابر پیکان اظهار کرد: قبل از هر چیز از هواداران به خاطر این باخت عذرخواهی می‌کنم. بد جایی باختیم. من مسئول این شکست هستم و عذرخواهی می‌کنم. به تیم پیکان هم تبریک می‌گویم که جانانه جنگیدند و توانستند سه امتیاز بازی را بگیرند. به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم. اگر اشتباهی بود هم سهوی بود چون آنها همه تلاش خود را انجام دادند و کارهای فنی که گفته بودم را انجام دادند و هیچکدام کوتاهی نکردند و مسئول شکست فقط من هستم.

وی افزود: ما در ۲۵ دقیقه ابتدایی بازی اصلا خوب نبودیم و پیکان خیلی بهتر بود. بعد از دقیقه ۲۷ بازی بازی متعادل‌تر شد و تا پایان بازی ما بهتر شدیم. با آغاز نیمه دوم هم بازی متعادل بود و هر دو تیم فرصت‌هایی داشتند. پیکان هم از فرصت خود استفاده کرد و به گل رسید و ما یکی دو فرصت داشتیم که به گل تبدیل نشد. اگر سه امتیاز بازی را می‌گرفتیم، کارمان راحت‌تر و هموارتر می‌شد و می‌توانستیم نفس راحتی بکشیم اما نشد. من از تک تک بازیکنان تشکر می‌کنم چون این بازیکنان همان‌هایی هستند که چند بازی را با هم بردیم و همه عزیز هستند. مقصر باخت فقط من هستم.

وی ادامه داد: درباره داوری هم حرف‌های زیادی برای گفتن است که اگر نگویم بهتر است. می‌دانستم این اتفاقات رخ می‌دهد و باز هم رخ می‌دهد و خسته نباشید به تیم داوری می‌گویم. تا به امروز اینجا بودم، حضور داشتم اما تا تکلیف بازی سایپا و پیکان مشخص نشود، من دیگر برنمی‌گردم چون نمی‌توانم. از روزی که من آمدم بعد از پرسپولیس دوم بودیم. یعنی ۱۵ امتیاز کسب کردیم اما نمی‌توانم دیگر کار کنم. بازیکنان بیشتر از بضاعت خود گذاشتند و من همین جا اعلام می‌کنم که مسئولان باشگاه به دنبال مربی باشند چون من با این شرایط کار نمی کنم. دیگر تحمل ندارم و نمی‌توانم شب‌ها بخوابم. من زحمت می‌کشم و از شاگردی مربی‌گری را شروع کردم و آبرو جمع کردم. از مجموعه نساجی هم تشکر می‌کنم. دیگر نمی‌توانم چون جنگ نابرابری داریم. این چیزی است که روی آن مصر هستم.

او گفت: نمی‌شود حکم بازی پیکان و سایپا را ظرف سه روز، سه بر صفر بدهند اما ۳۶ روز کمیته استیناف رای ندهد. کمیته استیناف هر روز، یک جور حرف می‌زند. اگر می‌خواهید اتفاقاتی که خودتان می‌خواهید، رقم بزنید، دیگر وجود من یا آقای تارتار اهمیت ندارد. دیگر کار از دست من خارج است. تمام بضاعت خود را گذاشتم و وام دار هواداران مازندرانی هستم و از آنها خداحاظی می کنم چون وقتی قرار است اتفاقی در فوتبال ما رخ بدهد، رخ می‌دهد.

او همچنین گفت: به طور رسمی استعفا می‌دهم و دیگر نمی‌آیم چون نمی توانم شب‌ها بخوابم. نساجی در جایگاهی است که لبه پرتگاه است. من به اندازه تیم اول جدول امتیاز گرفتم. وقتی حق بازیکنان و هواداران من را نمی‌دهند، چه کاری می‌توانم بکنم. آقای عزیزی‌خادم فرد تحصیل‌کرده هستند و به فوتبال آمده می‌گوید آمده‌آم رفاه اجتماعی را درست کنم. اگر رفاه اجتماعی درست می‌کنید، رفاه ۵ میلیون مازندرانی را هم در نظر بگیرید. به مس رفسنجان گرفتم برگشتم اما سه امتیاز در کیسه به تیم حریف می‌دهند، دیگر چه کار می‌توانم بکنم. دیروز می‌خواستم استعفا بدهم اما من را منصرف کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.