کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی پرتغال می‌گوید که اعضای این تیم دغدغه رساندن کاپیتان‌شان به رکورد علی دایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی جهان را ندارند.

سرمربی تیم ملی پرتغال می‌گوید که اعضای این تیم دغدغه رساندن کاپیتان‌شان به رکورد علی دایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی جهان را ندارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالدو ۶گل دیگر می‌خواهد تا به رکورد ۱۰۹ گل علی دایی برسد و یورو ۲۰۲۰ فرصت خوبی است تا این هدف بزرگ را محقق کند. سانتوس اما می‌گوید تلاش رونالدو برای تحقق این هدف روی رویکرد او و هم‌تیمی‌هایش تأثیر نخواهد گذاشت.

فرناندو سانتوس درباره رونالدویی که آخرین گل ملی‌اش را ماه مارس در پیروزی ۳ بر یک پرتغالی‌ها برابر لوکزامبورگ به ثمر رساند، گفت: به یاد نمی‌آورم که رونالدو به دنبال گلزنی نبوده باشد. رونالدو را از زمانی که ۱۸ ساله بود می‌شناسم و همیشه تمام تلاشش را کرده که گل بزند چون در تمام دوران بازیگری‌اش فکر و ذهن او گلزنی بوده است. با این حال این مسئله هرگز سبب نشده که او دست از کمک به تیم و کار گروهی بکشد. در یورو ۲۰۱۶ هم کاملاً مشخص بود که رونالدو می‌خواست گل‌های زیادی بزند اما در عین حال کاملاً در خدمت تیم بود.

وی افزود: شک ندارم که رونالدو ۲۰ یا ۳۰ بازی ملی دیگر انجام می‌دهد اما فکر نمی‌کنم که تلاش او برای گلزنی، عملکرد خودش و تیم را تحت تأثیر قرار دهد.

رونالدو و یارانش در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ در گروه F با مجارستان، آلمان و فرانسه رقابت‌ها خواهند داشت. اولین بازی آنها ۱۳ روز دیگر در شهر بوداپست مقابل مجارستان است و ۴ روز پس از آن در مونیخ به مصاف آلمان خواهند رفت. آنها در آخرین بازی‌شان روز ۲۳ ژوئن در بوداپست به مصاف فرانسه می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.