یک رسانه اسپانیایی مدعی شده که رئیس باشگاه بارسلونا به سرمربی هلندی این تیم گفته دو هفته دیگر به او خواهد گفت که می‌تواند به کارش ادامه دهد یا نه!

یک رسانه اسپانیایی مدعی شده که رئیس باشگاه بارسلونا به سرمربی هلندی این تیم گفته دو هفته دیگر به او خواهد گفت که می‌تواند به کارش ادامه دهد یا نه! به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه TV۳ اسپانیا اعلام کرد که خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در جلسه‌ای که روز گذشته (سه‌شنبه) با رونالدو کومان داشت، او را درباره امکان ادامه دادن به کارش به عنوان سرمربی کاتالان‌ها بلاتکلیف گذاشته است.

طبق اعلام این رسانه کاتالان؛ لاپورتا به کومان گفته به او ۱۵ روز مهلت دهد تا فکر کند اما در واقع او این مهلت را برای مذاکره با سایر گزینه‌های خود خواسته است که ظاهراً پپ گواردیولا هم یکی از آنهاست. به نظر می‌رسد لاپورتا امیدوار است که گواردیولا با فتح لیگ قهرمانان اروپا به همراه منچسترسیتی تصمیم به ترک این تیم بگیرد و به این ترتیب بتواند او را به بارسلونا برگرداند.

اگر لاپورتا در این دو هفته مهلتی که درخواست کرده بتواند با گزینه‌های مدنظرش برای هدایت بارسلونا به توافق برسد، کومان برکنار خواهد شد، در غیر اینصورت مرد هلندی به کارش ادامه خواهد داد.

این در حالیست که راب یانسن، مدیربرنامه‌های کومان در پایان جلسه اول مرد هلندی با لاپورتا و دیگر مدیران باشگاه، گفت به ماندن سرمربی سابق تیم ملی هلند در نوکمپ امیدوار است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.