کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک ترکیه‌ای تیم فوتبال میلان از تمایلش برای تمدید قرارداد با این باشگاه سخن گفت.

هافبک ترکیه‌ای تیم فوتبال میلان از تمایلش برای تمدید قرارداد با این باشگاه سخن گفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هاکان چالهان‌اوغلو که قرارداد کنونی‌اش با میلان در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، با وجود اینکه مورد توجه باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد و چلسی قرار دارد، می‌گوید علاقه‌مند است در این تیم بماند و حتی نگرفتن سهمیه حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا هم نمی‌تواند روی تصمیم او تأثیر بگذارد.

هافبک ترکیه‌ای میلان در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» با اشاره به قرار گرفتن روسونری در یکقدمی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا آنهم برای اولین بار از سال ۲۰۱۳ گفت: من واقعاً بابت رسیدن به این جایگاه با میلان خوشحالم. ما هیجان‌زده هستیم و حالا می‌خواهیم در هفته پایانی جای‌مان برای حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان را رزرو کنیم.

چالهان‌اوغلو ۲۷ ساله همچنین در خصوص آینده حرفه‌ای خود اظهار داشت: همیشه گفته‌ام که می‌خواهم با میلان به لیگ قهرمانان اروپا بروم، هرچند آینده حرفه‌ای من بسته به لیگ قهرمانان ندارد. من از بودن در اینجا و بازی برای میلان خیلی خوشحال هستم. در پایان فصل با پائولو مالدینی و ریکی ماسارا خواهیم نشست و درباره آینده‌ام بحث و تبادل‌نظر خواهیم کرد. آنها مسئولین مربوط به این کار هستند و من به آنها احترام می گذارم.

پیش از این رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده بودند هافبک پیشین بایرلورکوزن که در حال حاضر دستمزد سالیانه ۲.۵ میلیون یورو از میلان می‌گیرد، مدیر برنامه‌های او خواهان دستمزد ۶ میلیون یورو در سال برای امضای قرارداد جدید شده است.

این هافبک ترکیه‌ای این فصل در ۴۲ بازی از رقابت‌های مختلف به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن ۹ گل، ۱۲ گل هم برای هم‌تیم‌هایش ساخته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.