بعد از تهدید سرمربی تیم ملی فوتبال عراق مبنی بر عدم حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی به دلیل دریافت نکردن مطالباتش، وزارت ورزش عراق دستور داد این مشکل زودتر رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی فوتبال عراق برای شرکت در ادامه مسابقات مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از هفته آینده در شهر بصره آغاز می‌شود. عراق در گروه سوم این رقابت‌ها با ایران، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج همگروه است و در صدر جدول قرار دارد.

عراقی‌ها که امید زیادی دارند از این گروه راهی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی شوند، در روزهای اخیر با مشکل بزرگی مواجه شده‌اند. «سرکو کاتانچ» سرمربی تیم ملی عراق ۴ ماه است که مطالباتش را دریافت نکرده و به همین خاطر تهدید کرده است در صورت عدم دریافت این پول، هفته آینده در اردوی آماده سازی عراق حاضر نخواهد شد.

ظاهراً این تهدید کار خودش را کرده است. هیات عادی سازی فدراسیون فوتبال عراق و وزارت ورزش این کشور اقداماتشان را برای حل مشکل سرمربی آغاز کرده‌اند و قرار است پول کاتانچ پس از تعطیلات عید فطر پرداخت شود.

طبق گزارش سایت «winwin» هیات عادی سازی فدراسیون عراق مستقیماً با «عدنان درجال» وزیر ورزش این کشور تماس گرفته و درجال هم دستور داده است تا تمام کارهای مربوط به رفع مشکل کاتانچ انجام شود.

تاخیر در تصویب بودجه دولت عراق در پارلمان به علاوه پروسه‌های اداری طولانی از دلایل پرداخت نشدن مطالبات کاتانچ ذکر شده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )