هافبک آلمانی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.

هافبک آلمانی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یولیان دراکسلر که قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، به نظر می‌رسد قصد دارد به حضورش در این تیم ادامه دهد. بر اساس گزارش نشریه «اکیپ» فرانسه؛ این هافبک آلمانی قرارداد سه ساله جدیدی را با PSG امضا خواهد کرد.

طبق این گزارش؛ باشگاه‌هایی از آلمان و انگلیس نسبت به جذب این هافبک ۲۷ ساله علاقه‌مند هستند که بایرن مونیخ جدی‌ترین مشتری او است، اما حتی با وجود پیشنهاد دریافت دستمزد بهتر از این باشگاه آلمانی، در نهایت دراکسلر تصمیم گرفت در جمع پاریسی‌ها باقی بماند و به فوتبالش ادامه دهد. گفته می‌شود باشگاه‌هایی همچون بایرلورکوزن و آرسنال نیز نسبت به جذب این هافبک آلمانی علاقه‌مند هستند.

دراکسلر ۲۷ ساله که سابقه بازی در تیم‌های شالکه و ولفسبورگ را دارد، از سال ۲۰۱۷ در عضویت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است و به این تیم برای کسب ۱۱ جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لوشامپیونه و سه قهرمانی در جام حذفی فرانسه کمک کرده است.

این هافبک آلمانی که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۲۰ میلیون یورو تخمین زده شده است، این فصل در ۳۲ بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته و آمار چهار گل‌زده و هفت پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )