سخنگوی باشگاه استقلال گفت: تابع نظرات سازمان لیگ هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سخنگوی باشگاه استقلال در نشست خبری امروز خود که به صورت مجازی برگزار شد ابتدا روزهای معلم و کارگر را به جامعه معلمان و کارگران به خصوص قشر استقلالی آنها تبریک گفت و برای آبی پوشان در ادامه مسابقات خود آرزوی پیروزی کرد و قول داد مقدمات موفقیت های این تیم را فراهم کند.

سخنگوی باشگاه استقلال ابتدا در خصوص عقب ماندن چند گام استقلال از دیگر رقبا در برخی از اعتراضات گفت: در مورد اینکه همیشه ما عقب تر از باشگاه های رقیب باشیم اینطور نیست و خیلی مواقع اوضاع ما بهتر بوده و ما همه تلاشمان را می کنیم. اما در مورد موضع گیری باشگاه رقیب در مورد عقب افتادن بازیها، ما در این مورد و موارد اینچنینی تابع سازمان لیگ هستیم. البته انتظار می رود در خصوص بازیهای لیگ با عدالت رفتار شود. اگر انتظار هست که دربی در شرایط برابر باشد، باید مثل نیم فصل اول باشد تا انتظار عدالت داشته باشیم. اگر همین الان هم بازیها دنبال شود قدری در حق استقلال اجحاف می شود. پیگیر منافع باشگاه استقلال هستیم اما در مجموع تابع نظرات سازمان لیگ هستیم.

وی در مورد خصوصی سازی گفت: در مورد خصوصی اصل ۴۴ قانون اساسی می گوید امورات حاکمیتی را خود مردم اداره کنند و از این منظر وزارت ورزش و جوانان تلاش کرده تا حق خودش را به مردم بسپارد و تلاش می کند که این دو باشگاه را به مردم بسپارد. هرچند من معتقدم کل فوتبال باید خصوصی شود و ما هم از این جهت به همه دنیا برسیم. شاید برخی زیرساختها موجود نباشد، اما به طور ایده آل این است که همه باشگاه ها خصوصی باشند. آنچه سهم وزارت ورزش و جوانان است انجام داده و امیدوارم اراده کلی و قوی تری شکل بگیرد و امیدوارم اراده خصوصی سازی در دیگر نهاد ها انجام شود. آنچه الان مد نظر است این است که سازمان صدا و سیما و دیگر بخش ها که در این زمینه مسئولیت دارند ورود کنند تا تیم ها بتوانند بعد از خصوصی شدن بهتر امورات خود را بگذرانند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.