سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از برتری تیمش مقابل آلبانی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به‌عنوان بردی مهم یاد کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از برتری تیمش مقابل آلبانی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به‌عنوان بردی مهم یاد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرث ساوت‌گیت در پی برتری ۲ بر صفر شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش مقابل آلبانی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه اروپا و ادامه صدرنشینی در گروه I با شش امتیاز اظهار داشت: در ۲۵ دقیقه ابتدایی در تلاش برای یافتن فضا در پشت خط میانی آنها بودیم. فضای مدنظر در آن ناحیه بود و ما می‌توانستیم از همانجا راه ارتباطی بین بازیکنان را پیدا کنیم.

وی افزود: ما فقط اندکی از راهی را که در این بازی در حال ساختش بودیم، تغییر دادیم و پس از آن بود که کمی بیشتر از بازی‌مان لذت بردیم، به خصوص در سمت چپ با همکاری لوک شاو، رحیم استرلینگ و میسون مونت. سپس چنین اتفاقی کم کم در سمت راست افتاد و ما بازی بهتری را در آن جناح به نمایش گذاشتیم، از این رو از عملکرد بازیکنان‌مان راضی هستیم، اما نحوه بازی‌مان در ۱۵ دقیقه پایانی را دوست نداشتم.

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس تصریح کرد: در جریان بازی تنها به این فکر بودم که تصمیماتی بگیرم تا بتوانیم گل‌های بیشتری بزنیم و به تیم فشار نیاید. به نظرم در مقاطعی از بازی هم می‌توانستیم توپ را بهتر حفظ کنیم، اما پیروزی خوبی کسب کردیم و بدون بازیکن مصدوم حالا پا به بازی چهارشنبه با لهستان خواهیم گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.