کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اصفهان - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است تیم تحت هدایت وی مستحق شکست نبوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از مصاف با سپاهان در جام حذفی اظهار داشت: بیننده‌ها از دیدن این بازی لذت بردند و این یک ماراتن فوتبال بود. مقابل تیم با کیفیت سپاهان فوتبال با برنامه و درستی را ارائه دادیم. مسیرمان طبق برنامه‌ریزی جلو رفت. یک گل ساده از همان جا که گفته بودم خوردیم ولی موقعیت آن چنانی ندادیم و موقعیت‌هایی هم ایجاد کردیم و بدشانس هم بودیم.

وی افزود: پاداش ۱۲۰ دقیقه مبارزه‌مان را نگرفتیم. روی بد فوتبال به ما رو کرد. تکلیف بازی باید در ضربات پنالتی باید مشخص می‌شد. برای نویدکیا در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم. نباید ۱۰ نفره می‌شدیم، در مورد داوری صحبت نمی‌کنم.

ربیعی گفت: مهدی کیانی در همین سپاهان و قبل تر در تراکتور توانمندی خودش را نشان داده بود. چند خرید جوان داشتیم و در کنار آنها یک بازیکن با تجربه مثل کیانی داریم که به ما کمک می‌کند. از عملکرد او در بازی رضایت دارم. او تاکتیک پذیر است. در دو بازی اخیر تمام انرژی خودش را گذاشت و به او خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: درباره واکنش کعبی چون در آن لحظه حواسم به بازی نبود و بعداً دیدم باید فیلم بازی را ببینم. نمی‌خواهم توجیه کنم و رفتار ناشایست از طرف هرکس در فوتبال قابل توجیه نیست اما نحوه اخراج این بازیکن و فشاری که در بیش از ۱۰۰ دقیقه بازی تحمل کرده شاید باعث شود در یک لحظه کنترل خود را از دست بدهد. عقیل کعبی بازیکن بسیار بااخلاقی است و کوچک‌ترین مسئله اخلاقی و حاشیه‌ای از او ندیده‌ام و اصلاً صدای این بازیکن درنمی‌آید.

وی درباره دلیل عدم حضور مهدی کیانی در مراسم تجلیل باشگاه سپاهان تصریح کرد: خود کیانی باید این سوال را پاسخ دهد. امیدوارم فوتبال ما در مسیری حرکت کند که هر روز شاهد رشد و پیشرفت ابعاد آن باشیم. امروز همه از بازی لذت بردند. امیدوارم سپاهان در مراحل بعدی هم موفق باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.