کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ستاره نروژی بوروسیا دورتموند با دو گلی که در شب صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند، رکوردهایی جدید ثبت کرد.

ستاره نروژی بوروسیا دورتموند با دو گلی که در شب صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند، رکوردهایی جدید ثبت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارلینگ هالند با به ثمر رساندن دو گل در تساوی ۲-۲ شب گذشته (سه‌شنبه) تیمش برابر سویا در آلمان رکورد دیگری را در کارنامه افتخاراتش به ثبت رساند. او که در پیروزی ۳ بر ۲ تیمش در بازی دور رفت هم دبل کرده بود، در مجموع ۴ گل از ۵ گل دورتموند را در شب صعود زردومشکی‌پوشان وستفالن به مرحله یک چهارم نهایی به ثمر رساند.

با این دو گل شمار گل‌های هالند در لیگ قهرمانان اروپا به ۲۰ مورد افزایش پیدا کرد و این در حالی است که او تنها ۱۴ بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است. به این ترتیب هالند به سریع‌ترین بازیکن ۲۰ گله تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد. پیش از او هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا نتوانسته بود که در ۱۴ بازی نخست خود در این رقابت‌ها به طور متوسط ۱.۴۲ گل به ثمر برساند.

همچنین هالند با ۲۰ سال و ۲۳۱ روز سن، به جوان‌ترین بازیکن در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که در شش بازی متوالی در این رقابت‌ها گلزنی می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.