کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع استقلال می‌گوید روی هم رفته در این فصل سه، چهار هفته مصدوم بود و علت غیبتش به خاطر مشکلات با کادر فنی قبلی بود.

به گزارش ایسنا، سیاوش یزدانی، مدافع استقلال بعد از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: اولا خیلی خوشحالم و به هواداران تبریک می‌گویم. فولاد تیم چغری است و بازیکنان و مربی بسیار خوبی دارد. خوشحالم که این بازی را بردیم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشیم. خوشبختانه بازی مهمی را بردیم و سه امتیاز این بازی در ادامه راه مهم است.

او درباره اینکه مصدومیت را پشت سر گذاشته و از این پس بیشتر بازی خواهد کرد اظهار کرد: شما همیشه درباره مصدومیت من می‌پرسید. من سه، چهار هفته بیشتر مصدوم نبودم و یکسری مشکلات دیگر بود که نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.

مدافع استقلال درباره پرداخت مطالبات بازیکنان این تیم گفت: میانگین درصد پرداختی از سوی باشگاه خوب است و خدا را شکر مدیریت زحمت می‌کشد. آقا فرهاد هم صحبت کرده و باشگاه در روند خوبی است. چیزی که می‌بینم اتفاق خوبی است و امیدوارم این موضوع ادامه داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.