کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید تیمش در ابتدای فصل وضعیت خوبی نداشته اما رفته رفته وضعیت تیمش در حال بهبود است.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی مقابل گل گهر سیرجان اظهار کرد: به آقای قلعه نویی و کادر فنی تیم گل گهر خسته نباشید می‌گویم. تیم منسجم و خوبی را تدارک دیده‌اند. فکر می‌کنم این بازی یکی از بازی های سنگین ما در لیگ بود. بسیار انتحاری بازی را شروع کردند با حضور سه مهاجم به صورت همزمان و استفاده از انواع توپ ها از کناره ها. دفاع مارا بسیار تحت فشار قرار دادند. در نیمه دوم تغییر روش دادن و با آوردن آشوری و ابراهیمی به سیستم ۲-۴-۴ برگشتند و ارسال های بسیاری خطرناکی انجام دادند. تیم ما هم در مدار برنامه ریزی که کار کرده بودیم پیش رفت.

وی افزود: به همه بازیکنانم به خاطر ریتم منظم کار دفاعی، رشادت و توانمندی که داشتند خسته نباشید می‌گویم. در لحظات مختلف بازی استراتژی که در نظر من بود انجام شد و می‌توانستیم در آخر بازی از طریق ضد حمله هایی که انجام دادیم به گل برسیم اما کمی بد شانس بودیم. برنامه داشتیم که بازی را به لحظات آخر بکشانیم. به دروازه‌بانمان خسته نباشید می‌گویم که یک مهار خیلی خوب داشت و باعث شد دروازه ما بسته بماند و یک امتیاز کسب کنیم. امیدواریم روندی که داریم را حفظ کنیم. فکر می‌کنم مردم رفسنجان هم باید به این تیم ببالند. تیم‌های مس و گل گهر افتخارات شهر کرمان هستند.

او در خصوص تعویض‌ها گفت: ما برای هر بازی تاکتیک متفاوتی داریم. شش بازیکن بسیار خوب در مرکز زمین داریم و بر اساس برنامه‌هایی که داریم از این بازیکنان در دقایق مختلف استفاده می‌کنیم. محسن آذرباد وقتی به زمین آمد برنامه داشتیم از منطقه چپ دفاعی گل گهر استفاده کنیم و دیدیم که آذرباد و نقی زاده در آن منطقه موفق بودند این برنامه ما برای ۲۰ دقیقه پایانی بود که همه کارشان را خوب انجام دادند. مهدی کیانی هم با توجه به اینکه مدت زیادی بازی نکرده بود می‌توانم بگویم که در این بازی مفید عمل کرد. خوشحال هستم که مجموعه ای از بازیکنان جوان و با تجربه را در اختیار داردم.

ربیعی ادامه داد: گمانه زنی‌ها در فوتبال طبیعی است. باشگاه برنامه‌ای سه ساله برای صعود داشت و خوشحالم که توانستم این کار را یکساله انجام دهم. پروژه‌های فنی زمان بر هستند، تیمی که تازه به لیگ برتر آمده و حدود ۱۳ بازیکن را تغییر داده است، نمی‌تواند در ابتدای فصل خوب نتیجه بگیرد. ما پنج هفته گل نزدیم اما با تیمی که داشتیم الان شیرینی میوه صبر را می‌چشیم. من هم صبوری کردم و به پای تعهدم ایستادم با اینکه در زمانی که تیم در وضعیت خوبی بود، صحبت هایی با من برای جای دیگری شده بود اما من ماندم. نمی‌توانیم آینده را پیش بینی کنیم اما می‌توانیم دورنمایی را ترسیم کنیم. امیدوارم مجموعه مس برنامه‌های من را قبول کند تا شرایط همکاری برای آینده بهتر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.