سرپرست سازمان لیگ فوتسال پیش‌بینی کرد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رأی قاطعی درباره اتفاقات دیدار راگا و حفاری صادر خواهد کرد.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال پیش‌بینی کرد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رأی قاطعی درباره اتفاقات دیدار راگا و حفاری صادر خواهد کرد. آرش جابری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اتفاقات و درگیری‌های دیدار تیم‌های فوتسال راگای ری و حفاری اهواز اظهار داشت: منتظر ارسال گزارش نماینده خود در بازی و نیز مدارک دو باشگاه هستیم که آن را به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم. آرای انضباطی در اختیار این کمیته است و ما این آرا را اجرا می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور تعدادی تماشاگر و افراد متفرقه در سالن این مسابقه بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی، بارها به باشگاه‌ها بابت حضور افراد متفرقه تذکر دادیم و رأی قاطع و محکمی صادر خواهد شد. مسئولیت حضور نفرات اضافه در ورزشگاه‌ها و سالن‌ها بر عهده هیئت فوتبال استان و باشگاه میزبان است. دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکنون سه بار به این موضوع اشاره کرده است و از هیئت‌های فوتبال و باشگاه‌ها می‌خواهم این موضوع را رعایت کنند.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در مورد برگزاری سایر مسابقات فوتسال به تسنیم گفت: چهار هفته پایانی دور اول لیگ برتر را پیش رو داریم و لیگ دسته اول هم از ۳۰ بهمن آغاز می‌شود. لیگ‌های پایه را هم برگزار می‌کنیم که تاکنون مشکلی نداشتیم. بهمن و اسفند بسیار شلوغی داریم و همه ۱۵ لیگی که قول برگزاری آن را دادیم، انجام می‌شود. باشگاه‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند و اگر این مسابقات لغو می‌شد، یک نسل فوتسال می‌سوخت. تمام تلاش سازمان لیگ فوتسال و فدراسیون فوتبال بر برگزاری مناسب تمامی رقابت‌هاست و با هر گونه بی‌نظمی جداً برخورد می‌کنیم.

جابری با اشاره به کار سخت سازمان لیگ فوتسال با توجه به شیوع کرونا، تصریح کرد: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و نتوانستیم مسابقات را در زمان مقرر برگزار کنیم. با حجم سنگین بازی‌ها روبه‌رو هستیم و همه همکاری کردند. ان‌شاءالله این همکاری برای فصل بعد هم وجود داشته باشد و لیگ‌های ۰۱-۱۴۰۰ را بدون کرونا برنامه‌ریزی کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا لیگ برتر فوتسال در نوروز سال ۱۴۰۰ هم برگزار می‌شود یا خیر، خاطرنشان کرد: در ادواری که در سازمان لیگ بودم، معمولاً مسابقات را در تاریخ ۲۶ اسفند تا ۱۳ فروردین به خاطر وضعیت هتل‌ها و سختی تردد برگزار نمی‌کردم. این نظر من است، اما هیئت رئیسه سازمان لیگ تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.