بازیکن سابق ذوب‌آهن گفت: یک سری مسائل غیر فوتبالی در فوتبال اتفاق میفتد و این باعث شده که تیم ذوب‌آهن ضرر کند.

محمد صلصالی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شکست ذوب‌آهن در داربی اصفهان مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی پر گل و زیبایی بود اما ذوب‌آهن خوب بازی نکرد و حق سپاهان سه امتیاز بود. شرایط ذوب‌آهن خاص است و بالاخره باید به بازیکنان این تیم حق دهیم چون استرس زیادی دارند و همین باعث می‌شود نمایش ضعیفی در زمین داشته باشند.

او ادامه داد: نمی‌شود گفت فقط فلان شخص باعث می‌شود ذوبی‌ها چنین نتایجی می‌گیرند اما بالاخره مدیریت این تیم تغییر پیدا کرده است و باید فرصت داده شود. البته ۱۴ هفته از لیگ برتر گذشته است و تیم نتایج خوبی نگرفته است و سابقه نداشته است که تیمی تا نیم فصل نتیجه نگیرد و سرمربی تغییر نکند. نمی‌خواهیم گردن کسی بندازیم و بالاخره رحمان رضایی از بزرگان فوتبال ایران و تیم ملی بوده و ۸ سال در سری آ ایتالیا بازی کرد اما شرایط برای او خوب پیش نمی‌رود.

بازیکن سابق ذوب‌آهن با بیان این‌که از ابتدای فصل همه چیز دست به دست هم داد تا این تیم نتیجه نگیرد، گفت: ما روزهای خوب ذوب‌آهن را دیدیم که نائب قهرمان آسیا شدیم و روزهای بد این تیم را هم دیدیم اما در آن روزها همه چیز فوتبالی بود. اکنون یک سری مسائل غیر فوتبالی در فوتبال اتفاق میفتد و این باعث شده که تیم ذوب‌آهن ضرر کند.

او اضافه کرد: بالاخره یک شوک به این تیم وارد شده و مدیرعامل عوض شده و من اصلا نمی‌دانم مدیرعامل جدید چه تصمیمی می‌خواهد بگیرد. حمایت‌های هواداران ذوب‌آهن کم سابقه بوده چون هواداران با وجود این‌که تیم نتیجه نمی‌گیرد اما می‌آید و حمایت می‌کنند. در رابطه با بحث مالی هم مدیرعامل قبلی گفته بود که تیم شارژ مالی شده است و در این رابطه هم مشکلی وجود ندارد اما در هر صورت شرایط خوبی در تیم حاکم نیست و خودمان را نمی‌توانیم گول بزنیم.

مدافع سابق ذوب‌آهن با بیان این‌که هر چه به پایان لیگ نزدیک تر شویم استرس بیشتر و کار سخت تر می‌شود، گفت: من باتوجه به بازی نساجی که ذوبی‌ها پیروز شدند، امیدوار بودم تیم جلوی سپاهان نتیجه بگیرد اما این‌که تیم تعادل و ثبات ندارد و یک موقعی خوب و یک موقعی بد بازی می‌کند، به مسائل روحی روانی برمی‌گردد و باید این استرس را همه جوره از تیم بردارند.

او ادامه داد: من نمی‌توانم در مورد تغییر سرمربی نظر دهم اما یک سری افراد هستند برای منافع خودشان می‌آید و صحبت و کارشناسی می‌کنند و متاسفانه حرمت‌ها دارد از بین می‌رود. یک سری حرمت‌ها بین هواداران و باشگاه‌ها دارد از بین می‌رود و نباید بگذاریم حرمت‌ها شکسته شود چون در ورزش نباید چنین کاری انجام شود. اگر ذوب‌آهن را دوست دارند باید برای موفقیت تیم صحبت کنند نه منافع خود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.