مدافع میانی تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل برطرف نشدن مصدومیتی که باعث خانه‌نشینی‌اش شده است، برای مدتی طولانی‌تر از میادین دور خواهد بود.

مدافع میانی تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل برطرف نشدن مصدومیتی که باعث خانه‌نشینی‌اش شده است، برای مدتی طولانی‌تر از میادین دور خواهد بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، سرخیو راموس در روزهای برای مداوا زانوی آسیب دیده‌اش زیر تیغ جراحان خواهد رفت و این به معنای طولانی‌تر شدن مدت خانه‌نشینی او خواهد بود.

زانوی پای راست راموس در بازی رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو در فینال سوپرجام اسپانیا آسیب دید و از همان زمان او دیگر قادر به همراهی کهکشانی‌ها نبوده است. پزشکان رئال مادرید امیدوار بودند که با استراحت و فیزیوتراپی بتوانند کاپیتان تیم را به جمع شاگردان زین‌الدین زیدان برگردانند اما گویا مصدومیت او شدیدتر از آن است که بتواند به این زودی‌ها به میادین برگردد.

طبق گزارش رادیو کادناکوپه، راموس باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و به همین دلیل پس از این عمل ۶ هفته خانه‌نشین خواهد بود. به این ترتیب او بازی‌های تیمش مقابل آتالانتا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد. به فرض عدم تشدید مصدومیت راموس او در مقاطع پایانی فصل خواهد توانست به میادین برگردد. به این ترتیب رئالی‌ها امیدوار هستند که کاپیتان‌شان برای مقطع حساس و پرفشار فصل در پایان ماه مارس به جمع سفیدپوشان برگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.