سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از عملکرد شاگردانش در دیدار با سایپا تهران اظهار رضایت کرد.

رسول خطیبی، جمعه ۱۷ بهمن پس از تساوی یک بر یک تیمش در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما در مجموع، بازی خوبی ارائه کرد و در دقایق زیادی از بازی، توپ و میدان در اختیار ما بود و اگر از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده می‌کردیم می‌توانستیم با ۳ امتیاز بازی را به پایان برسانیم.

خطیبی ادامه داد: بعد از دو بازی سنگینی که مقابل پرسپولیس و تراکتور انجام دادیم، پیش بینی می‌کردیم که این هفته بازی راحتی نداشته باشیم و سایپا هم تیم جنگنده‌ ای بود که بازی فیزیکی را در دستور کار داشت.

وی با بیان اینکه تیم‌ها هم وقتی به اراک می‌آیند از انگیزه زیادی برای کسب امتیاز برخوردار هستند، گفت: ۱۰ دقیقه اول بازی نمایش خوبی نداشتیم، اما از این دقیقه به بعد توپ و میدان در اختیار ما بود و موقعیتی به تیم حریف ندادیم. اگر از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده می‌کردیم مطمئنا با نتیجه خوبی پیروز میدان بودیم؛ سایپا هم فقط دل به ضد حملات بسته بود و موقعیتی به این تیم ندادیم.

وی افزود: از لحاظ فوتبالی تیم برتر بازی و مستحق برد بودیم، اما همین که گل خورده را در واپسین لحظات بازی جبران کردیم، جای خوشحالی دارد و از زحمات بازیکنان تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص قضاوت داور بازی گفت: تقاضا داریم در بازی هایی که تیم‌های تهرانی حضور دارند، از داوران شهرستانی استفاده کنند. داور این بازی بازیکنان ما را در نیمه اول عصبی کرد و حتی در نیمه اول من دیدم که به دلیل سنگینی بازی رنگ داور پریده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.