سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید انتظار دارد مهاجمانش گلزنی کنند و از سه مهاجم خود خواست تا ادینسون کاوانی را الگوی خود قرار دهند.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید انتظار دارد مهاجمانش گلزنی کنند و از سه مهاجم خود خواست تا ادینسون کاوانی را الگوی خود قرار دهند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر که تیم تحت هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر انگلیس در خانه آرسنال به تساوی بدون گل رضایت داد، پس از این بازی گفت: به بازی‌هایی که مقابل تیم‌های آرسنال، چلسی، منچسترسیتی و لیورپول انجام دادیم، نگاه کنید. ما عالی دفاع کردیم و خیلی به رقبای‌مان موقعیت ندادیم اما در مقابل باید از موقعیت‌هایی هم که برای گلزنی به دست می‌آوریم، استفاده کنیم و می‌دانیم بازیکنانی هم برای انجام این کار داریم.

وی افزود: باید روی این موضوع در تمرینات کار کنیم. ما در این بازی موقعیت‌هایی داشتیم و احساس می‌کنیم که باید برنده از زمین خارج می‌شدیم اما برای کسب پیروزی باید گلزنی کرد و از مهاجمان می‌خواهم که گلزنی کنند. آنها در طول دوران حرفه‌ای خود گل‌های زیادی به ثمر رسانده‌اند.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ همچنین در خصوص دو موقعیت جدی که مهاجم اروگوئه‌ای‌اش در دقایق ۵۸ و ۸۹ از دست داد، اظهار داشت: من تنها به حرکات هوشمندانه کاوانی در آن دو صحنه نگاه کردم. ادینسون در تمامی موقعیت‌هایی که ما داشتیم، نقش داشت و امیدوارم میسون گرین‌وود، آنتونی مارسیال و مارکوس رشفورد چیزهایی از او یاد بگیرند.

سولسشایر که شاگردانش حالا با منچسترسیتی صدرنشین که یک بازی هم کمتر انجام داده، سه امتیاز اختلاف دارد و در رده دوم جدول است، درباره کورس قهرمانی نیز یادآور شد: ما در حال حاضر به قهرمانی یا کورس قهرمانی فکر نمی‌کنیم. ما تازه در ماه ژانویه هستیم و تنها روی بازگشت به مسیر خودمان تمرکز داریم. شکست چهارشنبه مقابل شفیلدیونایتد ناامیدکننده بود، اما این بازی به ما باور بیشتری داد چون بازی را تحت‌کنترل داشتیم و موقعیت‌های خیلی خوبی هم روی دروازه آرسنال خلق کردیم. نتیجه بازی‌ها را اما همیشه نمی‌شود کنترل کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: واکنش و رویکردی که ما در این بازی داشتیم، خوب بود. به نظرم تیمه اول خیلی خوب بود و حالا باید به فکر بازی سه‌شنبه با ساوتهمپتون فکر کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.