کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت که علی صفایی با بازیکنان این تیم با بدترین لحن صحبت می‌کرده است.

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت که علی صفایی با بازیکنان این تیم با بدترین لحن صحبت می‌کرده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابوالفضل رزاق‌پور پس از شکست ۲ بر یک ماشین‌سازی تبریز مقابل پرسپولیس گفت:‌ پرسپولیس که بر پایه مالکیت توپ بازی می‌کند، رو به توپ‌های بلند آورده بود. ما نتیجه را برگرداندیم، اما در دقیقه ۹۰ روی برخی مسائل گل خوردیم. مطهری و فنایی مربیان من بوده‌اند و دوست‌داشتنی هستند، اما انتظار بیشتری از آنها داشتم. دو بازیکن ما در دقیقه ۹۴ روی زمین افتاده بودند و توپ را بیرون زدیم. انتظار داشتیم توپ را به ما بدهند که این کار را نکردند و همان توپ وارد دروازه شد.

«صحبت‌های من تأثیری ندارد و امتیازی به بازی خوب ما تعلق نمی‌گیرد.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: چند بازی است که اینگونه کار می‌کنیم و امتیازی به ما نمی‌دهند. باید بیشتر تلاش کنیم. ماشین‌سازی تک و تنهاست و کسی به ما کمک نمی‌کند. در تبریز هم خیلی‌ها دوست دارند این تیم نتیجه نگیرد. تلاش می‌کنیم و از مردم خوب تبریز هم عذرخواهی می‌کنم.

مدافع ماشین‌سازی با انتقاد از تفاوت برخورد علی صفایی با بازیکنان دو تیم تصریح کرد: داور با بازیکن ما با بدترین لحن صحبت می‌کرد، اما به بازیکن پرسپولیس می‌گفت خواهش می‌کنم وقت تلف نکن یا خواهش می‌کنم اعتراض نکن. چرا از آنها خواهش می‌کنید، اما چون ماشین‌سازی در انتهای جدول است، به هر شکلی که می‌خواهید با ما حرف می‌زنید؟ امیدوارم این مسائل حل شود. ما هم باید تلاش کنیم تا از این شرایط خارج شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.