سرمربی مس رفسنجان گفت: امروز روز بدشانسی ما و خوش شانسی صنعت نفت بود چون توانستیم شرایطی را به وجود بیاوریم که تیم نفت را در فشار و منگنه نگه داریم.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی پس از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: ابتدا درگذشت مهرداد میناوند را به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم و امیدوارم خانواده میناوند تسلیت من و باشگاه مس را پذیرا باشند و ما را در غم خود شریک بدانند. باید به پورموسوی، پیروانی و تیم محترم صنعت نفت خسته نباشید بگویم. به تیم خودمان هم خسته نباشید می‌گویم و امروز روز بدشانسی ما و خوش شانسی صنعت نفت بود.

او ادامه داد: نیمه اول بازی خوبی نبود و دلیلش هم شرایط جوی و باد بود. نیمه اول بازی کنترل شده بود اما در نیمه دوم کاملا بازی یک طرفه‌ای را داشتیم و امروز روز خوب دروازه‌بان صنعت نفت بود چون موقعیت‌های زیادی را از تیم ما گرفت. ده نفره شدن صنعت نفت بیشتر به آن تیم کمک کرد و باعث شد لایه‌های دفاعی‌شان بیشتر شود. توانستیم شرایطی را به وجود بیاوریم که تیم نفت را در فشار و منگنه نگه داریم.

سرمربی مس رفسنجان با بیان این‌که برنامه‌ریزی به جز در گلزنی به بار نشست، گفت: امتیاز کامل این بازی حق ما بود اما به هر حال به تیم حریف تبریک می‌گویم. به هر حال خوشحالیم که توانستیم شخصیت خوبی برای مس رفسنجان درست کنیم. امروز برخلاف گذشته از بازیکنان جایگزین انتظار بیشتری داشتم اما طبیعی است چرا که چند بازیکن‌مان با مصدومیت مواجه هستند.

او درباره وقت تلف کردن نفتی‌ها گفت: ما تا می‌آمدیم فشار ایجاد کنیم، وقفه‌ای به وجود می‌آمد و به نظر من داور باید بیشتر کنترل می‌کرد. دوست ندارم در این خصوص صحبت کنم چون هر تیمی تاکتیک خودش را دارد و گلایه‌ای ندارم.

ربیعی در پاسخ به این سوال که در نیم فصل به دنبال تقویت تیم‌تان هستید یا خیر؟ گفت: در نیم فصل همه تیم‌ها می‌خواهند نقاط ضعف‌شان را ترمیم کنند و ما هم اگر در جایی نیاز داشته باشیم این کار را انجام می‌دهیم. ما از این فرصت استفاده می‌کنیم اما از روند تیم رضایت دارم. فعلا تمام تمرکزمان روی سه بازی آینده‌مان است و از عملکرد بچه‌ها راضی هستم. اگر تشخیص دهیم بازیکن جذب خواهیم کرد و باشگاه‌ هم دست ما را باز گذاشته تا برنامه‌مان را اجرا کنیم.

او درباره گلایه صنعت نفت در رابطه با نحوه میزبانی رفسنجان گفت: این ششمین بازی بود که در رفسنجان میزبان هستیم و پاسخ این سوال را تیم‌هایی که قبلا اینجا آمدند بهتر می‌دانند. تک هتل با تجهیزات این شهر به هر حال کارهای اداری خودش را دارد و مدیر هتل گفت نامه‌ای که از صنعت نفت به دست ما رسید برای هشتم بهمن یعنی سه روز قبل درخواست داده شده بود. در این نامه هم امروز و فردا را درخواست کرده بودند. آن هتل به هر حال بخش خصوصی است و خود ما هم برای این هتل ده پانزده روز قبل درخواست می‌دهیم و کارهای بلیط و هتل را انجام می‌دهیم.

سرمربی مس رفسنجان اضافه کرد: تیم ذوب‌آهن ۱۵ روز دیگر بازی دارد اما از ده روز قبل برای رزرو این هتل اقدام کرده است. همه می‌توانند قضاوت کنند. من پورموسوی را دوست دارم اما به او اطلاعات غلط دادند. ضعف دیر اقدام کردن باعث این مشکلات شد. مردم رفسنجان و مس ثابت کرده که در بحث رفتار نیک و آداب بازی جوانمردانه و مهمان نوازی کارشان را تمام و کمال انجام داده اند. میزبانی خوب از خود فوتبال برای ما مهم تر است.

او با بیان این‌که بهانه‌جویی در بیرون زمین به باشگاهی که سال‌ها قدمت دارد خدشه وارد می‌کند، گفت: به هر حال اینجا از لحاظ امکاناتی با کلان شهرها فرق می‌کند اما مشکل به سیستم اجرایی تیم حریف برمی‌گردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.