مدیرعامل گل گهر سیرجان گفت: کدورتی میان قلعه‌نویی و برخی داوران ایجاد شده و امیدوارم همه بزرگان و مدیران فدراسیون در جلسه‌ای به این سوءتفاهمات پایان دهند.

مدیرعامل گل گهر سیرجان گفت: کدورتی میان قلعه‌نویی و برخی داوران ایجاد شده و امیدوارم همه بزرگان و مدیران فدراسیون در جلسه‌ای به این سوءتفاهمات پایان دهند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان بعد از برتری یک بر صفر این تیم مقابل سایپا در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: خدا را شکر بعد از چند بازی که نتایج را واگذار می‌کردیم یا در کسب نتیجه موفق نبودیم، امروز توانستیم بازی را ببریم. بابت این پیروزی بسیار خوشحال هستم و به مردم خوب سیرجان و هوادارانمان تبریک می‌گویم.

وی در خصوص موضع‌گیری داوران بعد از صحبت‌های امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: اتفاقی در داخل خانواده فوتبال افتاده و این موضوع درون خانوادگی است. امیدوارم با توجه به اتفاقات و صحبت‌هایی که مطرح شده، بزرگان فوتبال و مدیران ارشد فدراسیون فوتبال با درایت عالی در جلسه‌ای با حضور پیشکسوتان فوتبال و جامعه عزیز داوری این سوءتفاهمات را برطرف کنند و دیگر از این کدورت‌ها نداشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان خاطر نشان کرد: باور کنید زندگی ارزش این دلخوری و کدورت‌ها را ندارد. همین جا درگذشت مهرداد میناوند اسطوره فوتبال ایران را تسلیت می‌گویم. این اتفاق نشان داد باید قدر همدیگر را بدانیم و در حال حاضر نیز داخل خانواده فوتبال اتفاقی افتاده و باید بزرگان کمک کنند این کدورت و سوء تفاهم هر چه سریع‌تر برطرف شود.

جواهری در خصوص اینکه در آستانه فصل نقل و انتقالات نیم فصل با بازیکنان این تیم صحبتی شده، گفت: اگر صحبتی شده غیراخلاقی است و بازیکنان باید به قراردادی که با باشگاه دارند پایبند است. تا به حال هیچ مکاتبه‌ای با ما انجام نشده است. با توجه به اینکه مرتضی تبریزی از استقلال جدا شده بود، حضور این بازیکنان از نیم فصل دوم در تیم ما قطعی است. هنوز سه بازی مهم تا پایان نیم فصل در پیش‌رو داریم و نمی‌خواهیم تا زمان پایان نیم فصل به این مسائل فکر کنیم. وی ادامه داد: قطعاً به همه بازیکنان خود نیاز داریم و همه آنها در حال زحمت کشیدن هستند و حتی امیدواریم در نقل و انتقالات نیم فصل مثل گذشته موفق عمل کنیم. هر چند اعتقاد دارم در چند بازی گذشته به دلیل بدشانسی و عدم دقت در نتیجه‌گیری ناموفق و در این موضوع از من مدیرعامل تا عوامل دیگر سهیم بودیم. امیدوارم با برد امروز مقابل سایپا به جدول بازگردیم و از این بعد نتایج خوبی کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: دوست دارم اعضای مجمع و بزرگان به شخص رای ندهند و به برنامه‌ها رای دهند. اساسنامه فدراسیون فوتبال در حال حاضر در یک پروسه بلند مدت تایید شده و این اتفاق خوب، مبارک و میمون پس از سال‌ها انجام شده است. امیدوارم همه عزیزانی که ثبت‌نام کرده‌اند برنامه‌های خود را در چند حوزه اصلی اقتصادی، دیپلماسی و روابط بین‌الملل و فوتبال پایه ارائه دهند. دوستان رسانه‌ای و کارشناس نیز کمک بدهند تا اعضای مجمع از برنامه‌ها مطلع شوند و در نهایت فارغ از هر رنگ‌ و بویی با یک انتخاب خوب به مسیر خوب فوتبالی کشور کمک کنند. تا الان برنامه‌ای دریافت نکرده‌ام و فکر می‌کنم بعد از تایید کاندیداها شاهد ارائه برنامه آنها باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.