کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

وزیر ورزش و جوانان با انتشار پیامی درگذشت بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام تسلیت مسعود سلطانی‌فر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

‌درگذشت پیشکسوت ارزنده فوتبال کشور شوک بزرگی برای جامعه ورزش بود. این ورزشکار عزیز در همان سنین جوانی و در ۲۰ سالگی ستاره فوتبال ایران شد و خیلی زود به عنوان یکی از سفرای فوتبال ایران به اروپا رفت و با درخشش خود غرور و افتخار را به فوتبال کشورمان هدیه داد. حضور او در تیم ملی و تلاشش برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران قابی است که برای همیشه در تاریخ ورزش کشور ثبت می‌ماند.

اینجانب فوت مهرداد میناوند را به خانواده آن مرحوم، جامعه ورزش و باشگاه پرسپولیس تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای میناوند عزیز آرزوی رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان طلب صبر و اجر دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.