کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

با توجه به جایگاه متزلزل جنارو گتوسو در ناپولی، احتمال بازگشت رافائل بنیتس به این تیم وجود دارد.

با توجه به جایگاه متزلزل جنارو گتوسو در ناپولی، احتمال بازگشت رافائل بنیتس به این تیم وجود دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم آینده حرفه‌ای جنارو گتوسو در ناپولی در پی نتایج پرفراز و نشیب این تیم در فصل جاری، در هاله‌ای از ابهام است و در عین حال شایعه بازگشت رافائل بنیتس به روی نیمکت آبی‌پوشان ناپل برسر زبان‌ها افتاده است.

روزنامه ایتالیایی «استامپا» چاپ تورین گزارش داد، آئورلیو دلورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی در پی شکست ۳ بر یک شب گذشته (یکشنبه) در خانه هلاس ورونا در هفته نوزدهم سری A ایتالیا از کریستیانو جیونتولی، مدیر ورزشی ناپولی خواسته ملاقاتی رودررو داشته باشند تا در خصوص وضعیت تیم با هم صحبت کنند.

طبق این گزارش، جایگاه جنارو گتوسو در ناپولی متزلزل است و ادامه همکاری یا قطع همکاری با این سرمربی ایتالیایی می‌تواند یکی از موضوعات اصلی نشست دلورنتیس و جیونتولی باشد.

«استامپا» همچنین خبر داد در صورت اخراج گتوسو، رافائل بنیتس که بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ هدایت ناپولی را برعهده داشت و اخیراً قراردادش را با باشگاه دالیان چین با توافقی دوجانبه فسخ کرده، می‌تواند به روی نیمکت این تیم ایتالیایی بازگردد.

تیم تحت‌هدایت گتوسو که در حال حاضر در رده ششم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا قرار دارد، هفته پیش در دیدار سوپرجام ایتالیا مغلوب یوونتوس شد. آنها در فصل جاری مقابل تیم‌هایی همچون اسپتزیا، لاتزیو، اینتر، میلان و ساسولو هم تن به شکست داده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.