کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد از سرمربی آبی‌پوشان پایتخت حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، احمد مددی مدیر عامل باشگاه استقلال، درباره وضعیت استقلال گفت: خوشبختانه همانطور که بارها بنده و آقای فکری گفته بودیم، به مرور زمان تیم ما هماهنگ‌تر می‌شود و علاوه بر کسب نتیجه، شاهد بازی‌های زیبا هم خواهیم بود. در بازی با تراکتور دیدیم که چقدر تیم هماهنگ‌تر کار می‌کرد و ان‌شاءالله بهتر از این هم می‌شویم.

مدیرعامل استقلال افزود: با شناخت و مطالعه آقای فکری را انتخاب کردیم و خوشحالیم که حال استقلال با ایشان خوب است. از روز اول بنده و اعضای هیات مدیره گفته‌ایم که از آقای فکری و برنامه های ایشان حمایت می کنیم. سرمربی محترم هم در صحبت‌های قبل از بازی با تراکتور به این نکته اشاره کرد و ان‌شاءالله این همدلی و یکدلی منجر به کسب جام و شادی دل هواداران خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.