آبی‌پوشان دو شهر ناپل و رم بازی‌های خود در هفته هفدهم سری A ایتالیا را با برد به پایان بردند.

آبی‌پوشان دو شهر ناپل و رم بازی‌های خود در هفته هفدهم سری A ایتالیا را با برد به پایان بردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته هفدهم سری A ایتالیا از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (یکشنبه - به وقت تهران) با برگزاری سه دیدار همزمان دنبال شد که در یکی از این بازی‌ها، ناپولی در خانه اودینزه به برتری ۲ بر یک دست یافت. لورنزو اینسینیه در دقیقه ۱۵ از روی نقطه پنالتی ابتدا ناپلی‌ها را پیش انداخت و در ادامه اودینزه در دقیقه ۲۷ توسط کوین لاسانا به گل تساوی دست یافت. این اما پایان کار نبود و تیمو باکایوکو در دقیقه ۹۰ گل برتری ناپولی را وارد دروازه حریف کرد. شاگردان جنارو گتوسو با این برد ۳۱ امتیازی شدند و به رده پنجم جدول رده‌بندی صعود کردند.

لاتزیو هم در ورزشگاه اِنیو تاردینی با نتیجه ۲ بر صفر میزبان خود، پارما را از پیش رو برداشت. برای تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی در این دیدار لوئیز آلبرتو در دقیقه ۵۵ و فیلیپه کایسدو (۶۷) گلزنی کردند. آبی‌پوشان رم با این برد خارج از خانه ۲۸ امتیازی شدند و جایگاه هشتمی خود را استحکام بخشیدند.

امروز همچنین هلاس ورونا در خانه‌اش موفق شد با نتیجه ۲ بر یک کروتونه را از پیش رو بردارد. این تیم با این برد ۲۷ امتیازی شد و جایگاهش در رده نهم جدول را ثبیت کرد.

جدول رده‌بندی سری A ایتالیا

در همین چارچوب امشب سه دیدار دیگر به شرح زیر برگزار می‌شود:

فیورنتینا - کالیاری، ساعت ۲۰:۳۰

یوونتوس - ساسولو، ساعت ۲۳:۱۵

اسپتزیا - سامپدوریا، ساعت ۲۳:۱۵

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.