کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

باوجود اعلام مدیر مرکز پزشکی ایفمارک مبنی بر ارسال پرونده تخلف باشگاه ذوب آهن به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رسیدگی به این موضوع در ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز چهارشنبه گذشته بود زهره هراتیان مدیر مرکز پزشکی ایفمارک در گفتگو با مهر در ارتباط با برگزار نشدن بازی پرسپولیس و ذوب آهن اعلام کرد تیم ذوب آهن تخلفاتی در بخش بهداشتی مرتکب شده است. هراتیان گفت که گزارش این تخلفات ابتدا به دبیر کل فدراسیون فوتبال و سپس به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال شده است.

دیروز هم خبرهایی از برگزاری جلسه کمیته انضباطی در روز دوشنبه این هفته و رسیدگی به این پرونده منتشر شد و صحبت از احتمال اعلام نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس به میان آمد.

این در حالی است که پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد هنوز پرونده‌ای در این زمینه به کمیته انضباطی فدراسیون ابلاغ نشده است و اعضای کمیته در جریان این پرونده نیستند.

یکی از اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خبرنگار مهر گفت: تا امروز (شنبه) چیزی به کمیته انضباطی نرسیده است و ابلاغی صورت نگرفته. معمولاً اگر ابلاغی بیاید، در گروهی که خود اعضای کمیته دارند اعلام می‌کنند و برای رسیدگی به آن پرونده، زمانی تعیین می‌شود. تا الان این اتفاق نیفتاده و بعید می دانم روز دوشنبه هم جلسه‌ای باشد. حتی اگر شکایتی هم صورت بگیرد، طبق روال باید برای دفاع و ارسال مدارک ابلاغیه بدهیم و این‌طور نیست که با یک جلسه تصمیم‌گیری شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.