کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مربی سرشناس قطری از عملکرد لژیونرهای تیم العربی دوحه با حضور ۲ بازیکن ایرانی انتقاد کرد.

مربی سرشناس قطری از عملکرد لژیونرهای تیم العربی دوحه با حضور ۲ بازیکن ایرانی انتقاد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الوطن قطر، عبدالله مبارک در پی شکست تیم العربی برابر السد در کاپ امیر قطر با اشاره به عملکرد بازیکنان خارجی این تیم از جمله مهرداد محمدی و مهدی ترابی گفت: فکر می‌کنم بازیکنان خارجی العربی هیچ چیزی به برای رسیدن این تیم به یک شرایط طبیعی کمکی نکردند. سازماندهی دفاعی العربی برابر السد با ۹ بازیکن خوب بود اما هیچ برنامه‌ای برای ضدحمله نداشتند.

تیم العربی دوحه تا پایان هفته نهم لیگ ستارگان قطر با اندوخته ۶ امتیازی رتبه یازدهم جدول ۱۲ تیمی این رقابت‌ها را در اختیار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.