مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: مسعود شجاعی آزادی عمل بیشری به من داده و امیدوارم در فاز تهاجمی بازیکن تاثیرگذاری برای تراکتور باشم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: مسعود شجاعی آزادی عمل بیشری به من داده و امیدوارم در فاز تهاجمی بازیکن تاثیرگذاری برای تراکتور باشم. مهدی تیکدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص بازی با پیکان و کسب دومین برد پیاپی در فصل جاری گفت: ما نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز بازی با پیکان داشتیم و خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد تا دومین برد پیاپی را کسب کنیم. این ۶ امتیازی که گرفتیم باعث شد تا جهش خوبی در جدول داشته باشیم و خودمان را به یک امتیازی صدرنشین برسانیم. الان خوشبختانه روی روند برد هستیم و مسئله مهم این است که بتوانیم روی این نوار پیروزی‌ها جلو برویم.

تیکدری که در بازی با پیکان اولین گلش را در این فصل به ثمر رساند، در این خصوص عنوان کرد: من در دو بازی اول که برای تراکتور به میدان رفتم، چند موقعیت بسیار خوب داشتم ولی گل نزدم چون عملکرد گلرهای حریف فوق‌العاده بود. بعد از دو بازی هم درگیر کرونا شدم و چند بازی را از دست دادم ولی خوشبختاته با اتمام این بیماری دوباره در ترکیب قرار گرفتم. من گل زدن را دوست دارم و آقای شجاعی هم آزادی عمل بیشتری در فاز تهاجمی به من داده است، امیدوارم در بازی‌های بعدی هم برای تیمم بازیکن تاثیرگذاری باشم و بیشترین کمک را به تراکتور کنم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور در ارتباط با بازی بعدش تیمش برابر صنعت‌نفت خاطرنشان کرد: صنعت‌نفت جزو تیم‌های خوب و باکیفیت لیگ امسال است که در جدول یک امتیاز از تراکتور کمتر دارد. آنها در زمین خودشان دنبال برد هستند اما ما هم برد می‌خواهیم و این یک بازی ۶ امتیازی برای هر دو تیم محسوب می‌شود. امیدوارم روند خوب‌مان را ادامه داده و در این بازی هم به برد برسیم.

تیکدری در خصوص شانس قهرمانی تیمش در این فصل تصریح کرد: تراکتور هر سال مدعی قهرمانی است، مطمئنا تلاش خواهیم کرد تا بهترین نتایج را بگیریم. ما برای قهرمانی می‌جنگیم و هدف‌مان خوشحال کردن هواداران تراکتور است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.