سرمربی هلندی سابق شیاطین سرخ از سرمربی فعلی این تیم به شیوه‌ای عجیب انتقاد کرد.

سرمربی هلندی سابق شیاطین سرخ از سرمربی فعلی این تیم به شیوه‌ای عجیب انتقاد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال از اولگنار سولسشایر به خاطر بیش از اندازه منفعل بودن تیمش در دربی شهر منچستر مقابل سیتی پپ گواردیولا انتقاد کرد. دو تیم در دیداری که در ابتدای ماه دسامبر در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد به تساوی بدون گل بسنده کردند.

فن‌خال گفت: تمام کاری که منچستریونایتد در دربی انجام داد دفاع با ۱۰ بازیکن بود. همه می‌دانند که رابطه من با پپ گواردیولا چگونه است. او از دست من عصبانی است چون در کتاب (شرح حال) جدیدم او را به چالش کشیدم. با این حال باید اعتراف کنم که در آن بازی از تماشای عملکرد منچسترسیتی بیشتر از بازی منچستریونایتد لذت بردم. در وضعیت فعلی من به مراتب به سیتی بیشتر گرایش دارم تا به من‌یونایتد.

سرمربی هلندی سابق شیاطین سرخ ادامه داد: راستش در دربی، یونایتد فقط دفاع می‌کرد و امیدوار بود که بتواند با یک ضدحمله سرعتی کاری کند. یونایتد فقط دفاع می‌کند و دو بازیکن را که می‌توانند ۱۰۰ متر را در ۹ ثانیه بدوند در خط حمله قرار می‌دهد. این یک رکورد جهانی (دوومیدانی) است! در دربی یونایتد طوری بازی کرد که انگار خدمتکار سیتی بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.