ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس با دو گلی که در شب پیروزی بانوی پیر به ثمر رساند، یک رکورد فردی دیگر به کارنامه خود اضافه کرد.

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس با دو گلی که در شب پیروزی بانوی پیر به ثمر رساند، یک رکورد فردی دیگر به کارنامه خود اضافه کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن گل‌های دوم و سوم پیروزی ۴ بر صفر شب گذشته یوونتوس در خانه پارما، به پنجمین بازیکن در تاریخ این رقابت‌ها و اولین بازیکن از زمان عمر سیووری در سال ۱۹۶۱ تبدیل شد که در یک سال تقویمی (۳۶۵ روز سال) حداقل ۳۲ گل در لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا می‌زند.

دو گلی که ستاره پرتغال در استادیو تاردینی زد شمار گل‌های او در سری A طی سال ۲۰۲۰ را به عدد ۳۲ رساند و او را به رکوردی رساند که استفانو نایرز ستاره فقید تیم‌های اینتر و رم (زمانی که برای اینتر توپ می‌زد) در سال ۱۹۵۱ ثبت کرد.

این در حالی است که رونالدو تا قبل از پایان سال میلادی هنوز یک بازی دیگر می‌تواند انجام دهد. اگر او در آن بازی بتواند فقط یک گل دیگر بزند، به رکورد ۳۳ گل عمر سیووری می‌رسد که در سال ۱۹۶۱ به ثبت رساند.

با این حال بعید است که او بتواند رکورد بیشترین گل ثبت شده توسط یک بازیکن طی یک سال که با ۴۱ گل متعلق به فلیس بورل (بازیکن سابق یوونتوس از ۱۹۳۱ تا ۱۹۴۱) است را بشکند. بعد از بورل نیز گونار نوردال با ۳۶ گلی که در سال ۱۹۵۰ برای میلان زد، در جایگاه دوم قرار دارد. البته رونالدو ۳۲ گلش در سال ۲۰۲۰ را تنها در ۲۸ بازی در سری A به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.