مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی می‌گوید در آستانه بازگشت به مستطیل سبز است و همچنان این تیم را مدعی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس می‌داند.

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی می‌گوید در آستانه بازگشت به مستطیل سبز است و همچنان این تیم را مدعی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس می‌داند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو آگوئرو ۳۲ ساله که با مصدومیت زانو دست‌وپنجه نرم می‌کند و این فصل تنها در سه بازی از ۶ بازی که به میدان رفته، در ترکیب اصلی منچسترسیتی بوده، می‌گوید در تلاش برای به پایان بردن ریکاوری به منظور بازگشت به مستطیل سبز است.

بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی در گفت‌وگو با نشریه انگلیسی «سان» گفت: شرایط دشواری است. گاهی اوقات زانویم خوب است و گاهی اوقات کمی درد دارم. هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهم تا به فیزیوتراپ و تیم پزشکی برای بهبود وضعیتم کمک ‌کنم. من تنها نیاز به کمی زمان دارم، اما فکر می‌کنم تا یک هفته دیگر به شرایط بازی برسم و امیدوارم آنوقت در بهترین فرم و شکل خودم باشم. حالا به زمان نیاز دارم، اما فصل طولانی است.

تیم فوتبال منچسترسیتی از ۱۲ بازی اول خود در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس ۲۰ امتیاز کسب کرده و یا یک بازی کمتر در مکان نهم جدول رده‌بندی این رقابت‌هاست. با وجود اینکه شاگردان پپ گواردیولا در حال حاضر با لیورپول صدرنشین هشت امتیاز اختلاف دارند، آگوئرو بر این باور است که من‌سیتی هنوز می‌تواند در لیگ برتر مدعی قهرمانی باشد.

مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی در این خصوص اظهار داشت: می‌دانم که شرایط دشوار است چون ما تا به اینجای فصل نتایج خوبی نگرفته‌ایم. با این وجود ما همیشه بر این باوریم که می‌توانیم برای کسب جام چالش کنیم. در لیگ برتر شما می‌توانید با پیروزی در دو بازی به صدر جدول نزدیک شوید. ما نیاز با آرامش و ارائه بازی همیشگی‌مان داریم چون منچسترسیتی همیشه برای کسب جام‌های قهرمانی می‌جنگد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.