مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی است در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان پنالتی این تیم گرفته نشده است.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی است در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان پنالتی این تیم گرفته نشده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی و زمین توقع بیشتری نمی‌رفت که بازی به روی هوا و بکش بکش از سوی دو تیم تبدیل نشود. بر خلاف میل باطنی ما که علاقه‌ای به این شکل بازی نداریم، ولی شرایط زمین چمن اجازه بازی روی زمین را به ما نمی‌داد.

وی خاطر نشان کرد: بازی را با دو مهاجم شروع کردیم و رو به بازی هوایی آوردیم. یکی دو موقعیت خوب داشتیم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. همیشه سعی کرده‌ایم درباره داوری مثبت حرف بزنیم، ولی وقتی پنالتی ما گم می‌شود نمی‌توانیم سکوت کنیم. با همه احترامی که برای جامعه داوری قائلم فکر می‌کنم داور امروز برای این بازی مناسب نبود. این بازی ۵۰-۵۰ بود و هر دو تیم بکش بکش بازی می‌کردند. شاید اگر در نیمه اول توپ فرشاد احمد‌زاده به گل تبدیل می‌شد، شرایط فرق می‌کرد.

مربی فولاد اضافه کرد: در این بازی نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و این طبیعت فوتبال است. یکسری مسائل هست که در فوتبال حرفه‌ای ما در حد حرف است و در عمل خبری از حرفه‌ای‌گری نیست. شب قبل از بازی برق هتل تیم ما می‌رود و شام را ساعت ۱۰ و نیم شب می‌خوریم و جلسه‌مان را نمی‌توانیم برگزار کنیم. امروز هم شرایط زمین اینگونه است و کاور روی زمین کشیده نشده و آب جمع شده بود. فکر می‌کنم این شرایط برازنده مردم خوب مسجدسلیمان نیست. امیدوارم شرایط خوبی حاکم شود که مردم از دیدن فوتبال لذت ببرند و هم اینکه تیمی که استحقاق برد را داشته با حقش برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.