سرمربی تیم فوتبال لیورپول معتقد است که شاگردانش در دیدار با فولام، آنطور که باید بازی نکردند.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول معتقد است که شاگردانش در دیدار با فولام، آنطور که باید بازی نکردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس در خانه فولام به تساوی یک - یک رضایت دادند، پس از این بازی گفت: در حدود نیم ساعت طول کشید تا ما در جریان بازی قرار بگیریم که همین کار را برای‌مان دشوار کرد.

وی افزود: هواداران فولام (تعداد دو هزار هوادار) پس از مدت‌ها برای اولین بار به ورزشگاه کریون کاتیج بازگشتند و جو خیلی خوبی را در روی سکوها ایجاد کردند. همین جو کمک زیادی به فولام کرد و آنها بازی متفاوتی را نسبت به حالت معمول خود ارائه دادند.

کلوپ ادامه داد: در مقابل بازی با توپ خودمان را دوست نداشتم. صحبت‌های بین دو نیمه اما به ما کمک زیادی کرد و در نیمه دوم بازی به مراتب بهتری را به نمایش گذاشتیم. به نظرم اگر بازی نیم ساعته بود ما می‌توانستیم بازنده بازی باشیم اما در ۶۰ دقیقه پایانی بازی ما باید برنده بازی می‌شدیم و در نهایت با یک امتیاز زمین را ترک کردیم.

وی همچنین درباره خطایی که روی محمد صلاح رخ داد و داور اعتنایی به آن نکرد و همان توپ در ادامه تبدیل به گل فولام شد، اظهار داشت: خطا کاملاً واضح بود. آن خطا کارت زرد یا قرمز نداشت اما بازیکن فولام با هل دادن صلاح صاحب توپ شد. بحث شدت خطا نیست، بحث سود بردن از آن توپ است. بازیکن فولام از دو دست خود برای برهم زدن تعادل صلاح استفاده کرد اما لی میسون (داور بازی) و کمک داور ویدئویی (VAR) می‌گویند برخوردی عادی بین دو بازیکن بوده است.

لیورپول با این تساوی ۲۵ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تاتنهام همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.