گروه استان‌ها – مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: مزد برتری‌مان را در دقایق آخر گرفتیم و با تعویض‌هایی که آقای شجاعی کردند، توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

گروه استان‌ها – مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: مزد برتری‌مان را در دقایق آخر گرفتیم و با تعویض‌هایی که آقای شجاعی کردند، توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، علی نیکبخت، مربی تیم فوتبال تراکتور پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ماشین‌سازی در دربی فوتبال تبریز اظهار داشت: خدا را شکر چیزی که از بازیکنان خواستیم را خیلی خوب در زمین انجام دادند. مخصوصاً اهدافی را که در نیمه اول گذاشته بودیم برای اینکه حفظ توپ خیلی قوی داشته باشیم، مالکیتمان بالا باشد و بتوانیم از افت بدنی که در نیمه دوم برای تیم ماشین‌سازی به وجود می‌آید استفاده کنیم که الحمدالله به این نتیجه هم رسیدیم.

وی افزود: من به تیم ماشین‌سازی تبریک می‌گویم چراکه تغییرات خیلی خوبی داشت. همان‌طور که ما تغییر کردیم، آن‌ها هم تغییر کردند. از سبک صد درصد دفاعی خارج شده بودند و فوتبال بازی کردند. به مربی آن‌ها تبریک می‌گویم. بازی خیلی خوبی بود. فکر می‌کنم دربی و شهرآوردی بود که بی‌حاشیه بود و همه لذت بردیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: مزد برتری‌مان را در دقایق آخر گرفتیم و با تعویض‌هایی که آقای شجاعی کردند، توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

نیکبخت در خصوص اینکه آیا تیمش با مشکل مهاجم گلزن مواجه است یا خیر خاطرنشان کرد: ما یک کار تیمی داریم اما کمبود گلزنی در سطح کل لیگ ما است. احساس می‌کنم تیم‌ها هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند. گل از کار تاکتیکی به دست می‌آید و فکر می‌کنم همان‌طور که ما به زمان نیاز داریم، لیگ ما هم نیز به زمان نیاز دارد. رفته‌رفته اگر دقت کنیم، دامنه کار وسیع شده و گل‌هایی که زده می‌شود، خیلی بیشتر است.

وی در پایان در خصوص مشکل ناهماهنگی بازیکنان تیمش گفت: چون شما بازی‌سازی می‌کنید، شاید در دقایقی مالکیت در اختیار تیم حریف قرار گرفته و ضد حمله بزند. اینکه یک تیم به هماهنگی تاکتیکی برسد، زمان‌بر است. ما الان در یک‌سوم دفاعی کار می‌کنیم، بعد از آن در یک‌سوم میانی و یک هجومی نیاز به هماهنگی داریم و شاید این اتفاق در آینده نزدیک بیافتد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.