باشگاه یوونتوس در فکر قرض گرفتن هافبک فرانسوی شیاطین سرخ است.

باشگاه یوونتوس در فکر قرض گرفتن هافبک فرانسوی شیاطین سرخ است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اظهارات مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پل پوگبا که در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» گفته بود این هافبک فرانسوی در منچستریونایتد خوشحال نیست و می‌تواند به یوونتوس بازگردد، حالا به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه ایتالیایی این پالس مثبت از جانب رایولا را جدی گرفته‌اند و قصد دارند نسبت به بازگرداندن پوگبا به تورین اقدام کنند.

بر اساس گزارش نشریه «میرر» انگلیس؛ باشگاه یوونتوس در حال برنامه‌ریزی است تا شانس خود را برای به خدمت گرفتن پوگبای ۲۷ ساله از منچستریونایتد به صورت قرضی در ماه ژانویه امتحان کند. یوونتوسی‌ها البته با شرط خرید این هافبک فرانسوی در تابستان آینده، به دنبال قرض گرفتن او از منچستریونایتد در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌رو هستند.

روز گذشته؛ نشریه «ایندیپندنت» با انتشار گزارشی مدعی شده بود؛ پل پوگبا پس از جدایی از منچستریونایتد احتمالاً به یوونتوس خواهد پیوست و مدیران این باشگاه ایتالیایی هم به منظور بازگرداند او به تورین حتی حاضر هستند پیشنهاد معاوضه پائولو دیبالا یا کریستیانو رونالدو را با این هافبک فرانسوی به منچستریونایتد بدهند.

پوگبا بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ عضو یوونتوس بود و با بازی‌های درخشان در این تیم و ثبت ۳۴ گل زده و ۴۰ پاس گل در ۱۷۸ بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان ۲۰۱۶ با عقد قراردادی به ارزش ۱۰۵ میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود، به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس هم اخیراً در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا در پاسخ به این پرسش که «آیا یوونتوس علاقه‌مند به بازگرداندن پوگبا به تورین است؟»، گفته بود: به نظرم این سؤال درستی نیست، این در حالی است که انجام این کار (انتقال پوگبا به تورین) هزینه‌بر است. ما عاشق پوگبا هستیم و می‌دانیم که او چه بازیکن فوق‌العاده‌ای است اما در حا حاضر پل بازیکن منچستریونایتد است.

پوگبا این فصل در ۱۵ بازی برای منچستریونایتد به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن دو گل، دو پاس‌گل نیز برای هم‌تیمی‌های خود ساخته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.