کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در زمین تهرانسر برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تمرین روز پنجشنبه تیم فوتبال استقلال در مجموعه تهرانسر برگزار شد. پیش از شروع این جلسه تمرینی، بازیکنان در جلسه آنالیز حاضر شدند. این جلسه حدود ۷۵ دقیقه به طول انجامید.

احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال در محل تمرین امروز آبی‌ها حاضر شد.

وریا غفوری در محل تمرین امروز استقلال حضور داشت و با اعلام پزشک استقلال، این بازیکن مشکلی برای همراهی استقلال ندارد. در این جلسه تمرینی، GPS‌ هایی که اخیرا خریداری شده به کادر فنی استقلال تحویل داده شد.

مسعود ریگی با باز شدن آتل دستش، در تمرینات گروهی امروز شرکت داشت و سیاوش یزدانی به صورت اختصاصی کار کرد. بازیکنان در این جلسه تمرینی بعد از کار با وزنه و توپ در قالب ۱۰ ایستگاه و در ادامه فوتبال درون تیمی را در دستور کار قرار دادند. تنها غایب تمرین امروز (پنج‌شنبه) شیخ دیاباته بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.