مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس نسبت به اظهارات اخیر مدیر برنامه‌های پل پوگبا واکنش نشان داد.

مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس نسبت به اظهارات اخیر مدیر برنامه‌های پل پوگبا واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پل پوگبا اخیراً مصاحبه‌ای با روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» چاپ تورین انجام داد و درباره آینده حرفه‌ای این هافبک فرانسوی گفت: پوگبا می‌تواند به یوونتوس بازگردد. او در منچستریونایتد خوشحال نیست. پل دیگر نمی‌تواند خودش را آنطور که دوست دارد و از او انتظار می‌رود، نشان دهد. پوگبا نیاز به تیمی جدید و تغییر فضا دارد.

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا در پاسخ به این پرسش که «آیا یوونتوس علاقه‌مند به بازگرداندن پوگبا به تورین است؟»، اظهار داشت: به نظرم این سؤال درستی نیست، این در حالی است که انجام این کار (انتقال پوگبا به تورین) هزینه‌بر است. ما عاشق پوگبا هستیم و می‌دانیم که او چه بازیکن فوق‌العاده‌ای است اما در حا حاضر پل بازیکن منچستریونایتد است.

پوگبا بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ عضو یوونتوس بود و با بازی‌های درخشان در این تیم و ثبت ۳۴ گل زده و ۴۰ پاس گل در ۱۷۸ بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان ۲۰۱۶ با عقد قراردادی به ارزش ۱۰۵ میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود، به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

اولگنار سولسشاسر، سرمربی شیاطین سرخ اما در پی شکست ۳ بر ۲ شب گذشته (سه‌شنبه) تیمش مقابل لایپزیگ و حذف از لیگ قهرمانان اروپا در واکنش به اظهارات اخیر مینو رایولا گفت: شما باید از پوگبا بپرسید که آیا در منچستریونایتد خوشحال است یا نه. من در این مورد صحبتی نمی‌کنم. پل روی انجام بهترین بازی‌هایش برای تیم تمرکز کرده است و وقتی او اینجا در جمع ماست، سخت تمرین می‌کند و تنها نیاز به این دارد که روی بازی خود تمرکز کند. مدیر برنامه‌های پوگبا هم به زودی متوجه خواهد شد که فوتبال یک ورزش گروهی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.