تیم فوتبال استقلال در حالی باید در هفته پنجم مقابل صنعت نفت به میدان برود که تعداد قابل ملاحظه‌ای از بازیکنان این تیم مصدوم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر دو تیم استقلال و صنعت نفت آبادان در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو تیم با ۷ امتیاز در رده‌های پنجم و ششم جدول قرار داشته و برای صعود به رده‌های بالاتر به امتیازات این بازی چشم دوخته‌اند.

محمود فکری که در همین هفته‌های ابتدایی لیگ برتر با انتقاداتی مواجه است، برای بیرون آوردن خود و تیمش از فشار باید تلاش کند تا ضمن پیروزی، بازی روان و تماشاگر پسندی هم ارائه دهد که این با وجود تعداد زیاد مصدومانی که در اردوی این تیم به چشم می‌خورد کار ساده‌ای نیست.

بزرگ‌ترین غایب استقلال در این بازی مهم وریا غفوری، کاپیتان آنهاست و آنچه دلیل غیبت او ذکر شده، کیست موجود در مینسک وی است که حتی شاید منجر به طولانی شدن دوران دوری این بازیکن تاثیرگذار از میادین شود.

مسعود ریگی هم یکی از غایبان بزرگ استقلال در این دیدار است. ریگی در آخرین دقایق دیدار با پیکان از ناحیه کتف دست راست دچار آسیب دیدگی شد و سه بازی پیش روی آبی پوشان را از دست داد که دیدار مقابل صنعت نفت اولین غیبت او در این دیدارها است.

شیخ دیاباته هم مدتی است دچار مصدومیت شده و این دوران همچنان ادامه دارد و دیدار استقلال و نفت، دومین بازی پیاپی است که آقای گل فصل گذشته آبی پوشان به دلیل آسیب دیدگی از دست داده است.

فرشید اسماعیلی یکی دیگر از بازیکنان مهم استقلال است که اسیر مصدومیتی شده که منجر به از دست دادن چند بازی شده است. اسماعیلی که در دو بازی قبلی آبی پوشان مقابل ماشین سازی و پیکان هم حضور نداشت، بعید است مقابل صنعت نفت هم شرایط حضور در میدان را داشته باشد.

آخرین نفر آرش رضاوند است که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پهلو در بازی مقابل پیکان قبل از رسیدن به دقیقه ۲۰ زمین را ترک کرد. با اینکه رضاوند برای دیدار مقابل صنعت نفت استارت زده، اما ممکن است از او در ترکیب ثابت استفاده نشود.

باوجود تعداد نسبتاً زیاد مصدوم در اردوی استقلال، همچنان این تیم بازیکنانی دارد که می‌توانند جای خالی مصدومان را پر کنند تا حداقل فکری برای ترکیب ثابتش کمبودی احساس نکند.

آبی پوشان در هفته پنجم لیگ برتر میزبان صنعت نفت آبادان هستند که این بازی از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.