مدافع راست تیم فوتبال شهر خودرو گفت: امسال تیم یکدست و با انگیزه‌ای داریم و امیدوارم نتایج خوبی در لیگ برتر بگیریم.

مدافع راست تیم فوتبال شهر خودرو گفت: امسال تیم یکدست و با انگیزه‌ای داریم و امیدوارم نتایج خوبی در لیگ برتر بگیریم. حسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی گفت: خوشحالم که اولین بازی را با یک برد شیرین و مطمئن به پایان رسیدیم و گرفتن سه امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم بود تا گام اول را محکم برداریم. البته ما شناختی از ماشین‌سازی نداشتیم ولی در طول نود دقیقه فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. حریف هم تیم قابل احترامی بود و تلاش کرد تا نتیجه بگیرد ولی ما بازی کم نقصی انجام دادیم و در نهایت پیروز شدیم.

وی در ارتباط با گلی که در این بازی به ثمر رساند تاکید کرد: خوشحالم که برای تیمم گل زدم ولی مهمترین موضوع برد شهر خودرو بود. امین قاسمی‌نژاد پاس بسیار خوبی به من داد و من هم زحمت همه بچه‌ها را تبدیل به گل کردم. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم برای تیمم بازیکن تاثیرگذاری باشم.

جعفری در پاسخ به این پرسش که «آیا شهر خودرو می‌تواند در این فصل مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشد؟» تصریح کرد: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و از حالا هم نمی توان چیزی را پیش‌بینی کرد. تمام هدف ما این است که بهترین نتایج را بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.