کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم ملی فوتبال کشورمان با تغییر برنامه سفر خود، یک روز زودتر راهی بوسنی می‌شود و تعدادی از لژیونرها در سارایوو به اردو اضافه خواهند شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان با تغییر برنامه سفر خود، یک روز زودتر راهی بوسنی می‌شود و تعدادی از لژیونرها در سارایوو به اردو اضافه خواهند شد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز (یکشنبه) آغاز شد و بازیکنان پس از ورود به اردو تست کرونا می‌دهند تا مشکلی برای حضورشان در اردو وجود نداشته باشد.

همچنین برنامه سفر تیم ملی با توجه به شرایط پروازی تغییر کرد و ملی‌پوشان به جای روز سه‌شنبه، فردا (دوشنبه) تهران را به مقصد سارایوو ترک خواهند کرد. تیم ملی تنها یک جلسه تمرین سبک را امروز پشت سر خواهد گذاشت.

با توجه به حضور تیم ملی در بوسنی برای انجام بازی دوستانه، لژیونرهای اروپایی در سارایوو به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد. لژیونرهای آسیایی نیز امروز وارد تهران شده‌اند تا تیم ملی را در سفر به بوسنی همراهی کنند.

تیم ملی فوتبال کشورمان روز پنجشنبه، ۲۲ آبان‌ماه در سارایوو در دیداری دوستانه به مصاف بوسنی و هرزگوین خواهد رفت. این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ آغاز خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.