محمدباقر صادقی دروازه‌بان جدید تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مدعی شد کنار گذاشتن او از تیم ذوب‌آهن فنی نبوده است.

محمدباقر صادقی دروازه‌بان جدید تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مدعی شد کنار گذاشتن او از تیم ذوب‌آهن فنی نبوده است. محمدباقر صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضورش در ماشین‌سازی گفت: من چند پیشنهاد داشتم که برخی از آنها حتی از لحاظ مالی هم خیلی بهتر از پیشنهاد ماشین‌سازی بود، ولی در نهایت تصمیم گرفتم به تبریز بیایم و برای این تیم بازی کنم. این انتخاب یک فرصت خوب برای من است تا دوباره به روزهای خوبم برگردم و در لیگ برتر خودم را نشان دهم، ماشین‌سازی هم تیم خوبی است و امیدوارم تغییراتی که در این تیم ایجاد شده است، اتفاقات خوبی را رقم بزند.

دروازه‌بان تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز درباره اتفاقاتی که در ذوب‌آهن برایش رخ داد، یادآور شد: از نیم‌فصل دیگر با این تیم نبودم و کنار گذاشتن من از این تیم هم دلیل فنی نداشت. به‌هرحال اتفاقاتی رخ داد و تصمیماتی گرفته شد که عادلانه نبود، ولی دیگر به گذشته فکر نمی‌کنم، چون می‌خواهم فصل خوبی در ماشین‌سازی داشته باشم.

وی راجع به تغییرات زیاد در ماشین‌سازی و اینکه برخی معتقدند آنها تیم ضعیفی برای فصل جدید بسته‌اند، تصریح کرد: من چنین چیزی را قبول ندارم، ماشین‌سازی بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای دارد که می‌توانند در لیگ جدید خودشان را نشان دهند. اعتقاد من این است که ماشین‌سازی در فصل جدید تیم شگفتی‌ساز لیگ برتر خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.