کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان،گفت: طی ۴۵ روز گذشته بیش از ۵۵۴ محتوای آموزشی توسط معلمان استان زنجان تهیه و تولید شده است.

ابراهیم رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بیش از سه هزار معلم زنجانی در ایام کرونایی محتوای آموزشی تولید کردند، گفت: این تعداد معلم در محتوای آموزشی، صوتی وتصویری در ایام تعطیلی مدارس در استان زنجان فعالیت می‌کنند.

وی اظهار کرد: در ۴۵ روز گذشته بیش از ۵۵۴ محتوای آموزشی توسط معلمان استان زنجان تهیه و تولید شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: معلمان و دانش آموزان استان زنجان در عضویت در سامانه شبکه شاد رتبه ۱۱ کشوری را به خود اختصاص دادند.

رفیعی تاکید کرد: معلمان استان همگام با کشور در عرصه آموزش در دوران کرونایی فعالیت خود را تشدید کردند.

وی با بیان اینکه جایگاه ارزشمند معلمان استان در زمینه تولید محتوا و نیز برگزاری کلاس در قالب اپلیکیشن «شاد» است، ابراز داشت: فعالیت معلمان و دانش آموزان در شاد بسیار خوب است.

مدیرکل اموزش و پرورش استان زنجان، تصریح کرد: مشکلی براب فعالیت دانش آموزان در فضای شبکه شاد وجود ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.