مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا از پدیده نروژی بوروسیا دروتموند تمجید ویژه‌ای کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کاسانو می‌گوید زمانی که ارلینگ هالند هنوز برای سالزبورگ اتریش بازی می‌کرد، با مدیر ورزشی وقت یوونتوس تماس گرفته و او را به قهرمان ایتالیا پیشنهاد داده بود، اما این مهاجم نروژی در نهایت در پنجره زمستانی اخیر با وجود پیشنهادهایی که از منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن، چلسی، لیورپول و آرسنال داشت، ترجیح داد از سالزبورگ اتریش راهی بوروسیا دورتموند شود.

مهاجم پیشین تیم‌های رم، رئال مادرید، میلان و اینتر در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی با کریستین ویری، هم‌تیمی پیشین خود در تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت: وقتی هالند برای سالزبورگ بازی می‌کرد، خرید او را به یوونتوس توصیه کردم که در جواب به من گفتند ارلینگ را قبلاً زیر نظر گرفته‌ایم. هالند با شم گلزنی که دارد و با توجه به توانایی‌اش برای بازی با هر دو پا، تیمش را در اوج نگاه می‌دارد. ارلینگ برای خودش جانوری است و از هیچ چیز و هیچکس هم ترسی ندارد.

هالند ۱۹ ساله که از پیوستنش به دورتموند راضی است، اخیراً در اظهارنظری گفته بود: وقتی کوچک بودم الگوهای زیادی داشتم، اما اگر بخواهم بگویم که مایلم کنار کدامیک از آنها بازی کنم، کریستیانو رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ را انتخاب می‌کنم.

هالند شروعی طوفانی در دورتموند داشته و در ۱۱ بازی ۱۲ گل برای تیم تحت‌هدایت لوسین فاوره به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.