کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سردار آزمون با گل به خودی برابر تیم بنفیکای پرتغال رکورد عجیبی به نام خود برای فوتبال روسیه در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Sportbox روسیه، سردار آزمون نخستین مهاجم یک تیم روسی است که در لیگ قهرمانان اروپا گل به خودی زد. گل این مهاجم تیم زنیت سن‌پترزبورگ در بازی بامداد امروز (چهارشنبه) برابر بنفیکای پرتغال منجر به ثبت نتیجه ۳ بر صفر برای میزبان پرتغالی شد.

بر اساس این گزارش، تیم‌های روسی پیش از این بازی تاکنون ۸ گل به خودی در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کردند که ۷ گل سهم مدافعان بود و یک گل نیز توسط ریفاتا، هافبک تیم لوکوموتیو مسکو برابر تیم بایرن‌مونیخ در ماه نوامبر زده شد. اکنون سردار آزمون نخستین مهاجم یک تیم روسی است که در لیگ قهرمانان اروپا گل به خودی زد. در میان بازیکنان زنیت سن‌پترزبورگ پیش از این توماس هوبوچان ۲ گل به خودی در لیگ قهرمانان اروپا به نام خود ثبت کرده بود.

در گروه G لیگ قهرمانان اروپا پس از لایپزیگ ۱۱ امتیازی، لیون هشت امتیازی به‌عنوان تیم دوم به دور بعدی راه یافت و بنفیکای هفت امتیازی به لیگ اروپا رفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )