کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با حضور در ساختمان این باشگاه با محمدحسن انصاری‌فرد دیدار و گفت‌وگو گرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس امروز (یکشنبه) در محل این باشگاه حضور یافت و ضمن دیدار و گفت‌وگو با محمدحسن انصاری‌فرد، انتخاب وی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس را به وی تبریک گفت و برای او و پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.

گرشاسبی در جریان این دیدار صمیمانه به انصاری‌فرد گفت: از انتخاب جنابعالی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به عنوان یک فوتبالیست اخلاق‌مدار سابق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی که از تجربیات مدیریتی برخورد هستید، بسیار خوشحال شدم. به توانمندی‌های شما واقفم و برای‌تان در این مقطع خاص از باشگاه پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: می‌دانم که پرسپولیس در قهرمانی‌ها هت‌تریک کرده و تکرار این موفقیت‌ها نیاز به همدلی و حمایت همه جانبه هواداران و خانواده بزرگ پرسپولیس دارد و بنده هم به عنوان عضوی از این خانواده، هر کمکی که از دستم بر بیاید برای سربلندی پرسپولیس دریغ نخواهم کرد و صادقانه و صمیمانه در خدمت شما هستم.

انصاری‌فرد ضمن تشکر از حضور گرشاسبی، به وی گفت: پرسپولیس در زمان مدیریت شما روزهای خوبی را سپری کرد. این موفقیت‌ها هواداران را سربلند کرده است و همان‌طور که گفتید، تلاش و تکرار آن نیاز به حمایت همه جانبه هواداران از تیم و باشگاه دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: آقای کالدرون به عنوان سرمربی جدید نیاز به زمان دارد و هواداران این را درک می‌کنند و من خوشحالم که این همدلی را در خانواده بزرگ پرسپولیس و مدیرانی چون شما می‌بینم.

انصاری‌فرد خاطرنشان کرد: از حضورتان در باشگاه ممنونم و حتماً از تجربیات همه عزیزان به نوعی باید استفاده کنیم تا ان‌شاءالله پرسپولیس بتواند موفقیت‌های خود را تکرار کند.

برانکو: با باشگاه پرسپولیس پای مذاکره می‌نشینم اما تخفیف نمی‌دهم/ ۴ سال صادقانه کار کردم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.