کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم ملی فوتبال امید ایران در نخستین بازی دوستانه با ازبکستان شکست خورد.

به گزارش ایسنا، دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال امید ایران و ازبکستان از ساعت ١٩ در ورزشگاه OKMK واقع در شهر اولمالیق ازبکستان با تک گل تیم میزبان خاتمه یافت.تیم ملی امید در دقیقه ١٨ این بازی موفق به گشودن دروازه حریف شد اما داور گل ایران را مردود دانست تا بازی در نیمه نخست گلی نداشته باشد.در نیمه دوم هر دو تیم صاحب موقعیت‌هایی برای گل زنی شدند اما ازبکستان در دقیقه ٥٧ با ضربه جسور یاخشیبوف موفق به گشودن دروازه ایران شد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

فرهاد مجیدی که از چند ماه قبل هدایت تیم ملی امید را بر عهده گرفته، در نخستین بازی بین‌المللی تیمش با شکست از زمین خارج شد.

دومین بازی ایران و ازبکستان دوشنبه برگزار می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )