کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که مهدی ترابی ملی‌پوش این تیم اولین تمرین خود را بعد از پیوستن به این تیم انجام داد.

به گزارش ایسنا، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز (یک‌شنبه) از ساعت ١١ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد. در این تمرین همه ملی‌پوشان این تیم یعنی علیرضا بیرانوند، بشار رسن و احمد نورالهی حضور داشتند. همچنین دیگر ملی پوش پرسپولیس یعنی مهدی ترابی اولین تمرین خود را با این تیم انجام داد. در بخش اول تمرین بازیکنان در قالب ٣ تیم در قسمت کوچکی از زمین به پاس‌کاری فشرده پرداختند. دو تیم در مرکز باید سعی می‌کردند توپ را از همدیگر بگیرند و اعضای تیم سوم که در اطراف قرار داشتند وظیفه پشتیبانی تیم صاحب توپ را بر عهده داشتند. در تمرین بعدی بازیکنان به انجام دوهای سرعتی و پریدن از روی موانع پرداختند. بعد از این، بازیکنان به دو قسمت تقسیم شدند. گروهی از جناحین سانتر می‌کردند و گروه دیگر با ضربه سر یا پا به سمت دروازه شوت می‌زدند. این قسمت با شوخی و کری زیادی بین بازیکنان همراه بود. در قسمت بعدی تمرین بازیکنان در دو گروه به فوتبال فشرده با یک دروازه و در نیمه زمین پرداختند. آخرین تمرین مشابه قسمت قبلی بود با این تفاوت که فوتبال فشرده با دو دروازه انجام شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.